Chłodzenie Regulatora napięcia
- alternatom
- pisarz
- Posty: 264
- Rejestracja: wt 18 gru 2007, 20:47
- Imię: tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: z kulunii, LU
- Kontakt:
wasyl dzięki za odp.
normalny tzn. jaki ? japoński,włoski,polski ? rozpoznajesz jakiegoś producenta ? normalny tzn. z radiatorem ale też może padnąć ?
co do ramy to moje pytanie brzmi nie jak tylko czy izolować ?
śmigło mam od staaarego procka ale ono troche słabo daje ,no chyba że są większe do mocniejszych procesorów .
normalny tzn. jaki ? japoński,włoski,polski ? rozpoznajesz jakiegoś producenta ? normalny tzn. z radiatorem ale też może padnąć ?
co do ramy to moje pytanie brzmi nie jak tylko czy izolować ?
śmigło mam od staaarego procka ale ono troche słabo daje ,no chyba że są większe do mocniejszych procesorów .
- wasyl
- stary wyjadacz
- Posty: 3148
- Rejestracja: pn 12 lut 2007, 21:19
- Imię: Daniel
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
producent ducati energy miałem takowy był ok
izolować na pewno warto zwiększyć przepływ powietrza lub pomóc schłodzić -czyli warto
ja miałem w 36 kanał wlotowy i rurką giętą przez wentylator przeciągnołem do regulatora-wlot pod lampą przednią.
izolować na pewno warto zwiększyć przepływ powietrza lub pomóc schłodzić -czyli warto
ja miałem w 36 kanał wlotowy i rurką giętą przez wentylator przeciągnołem do regulatora-wlot pod lampą przednią.
Jestem skromnym człowiekiem-a o swojej skromności mogę godzinami napierd.....
Nigdy nie jeździj szybciej, niż potrafi latać Twój anioł stróż !!!
Nigdy nie jeździj szybciej, niż potrafi latać Twój anioł stróż !!!
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
a no widzisz....czyli powolutku coś musze sie czaić.....czyścilem styki....a moze nie tak jak powinienem...
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
Wiadomo że kostkę z kostką ciężko jest sprawdzić czy styki się dobrze stykają bo jest ich kilka i to w obudowie z tworzywa,dlatego dobrze jest mieć samca tej samej grubości co w kostkach i sprawdzać czy wsuwa się z oporem . Jeżeli nie to wyciągasz luźną samiczkę i ja lekko zaciskasz kleszczami a na końcu wazelina lub jakiś kontakt w spraju naprawdę dużo daje i prąd płynie jak powinien. Z powodu złego styku między innymi pada alternator lub regulator ponieważ "wszystko głupnie''i praca tych urządzeń nie odbywa się poprawnie.
Witam panowie. Od niedawna jestem szczesliwym posiadzaczem 800-tki fi. Niestety mam problem z ladowaniem i po przeczytaniu x stron na temat tego problemu stwierdzam ze to regler - jak zawsze:/ Ale zeby byc pewnym chcialbym podlaczyc i sprawdzic jakis sprawny, jak bedzie wygladalo ładowanie. Jestem z okolic Łodzi. Czy jakis uprzejmy użytkownik pomógłby mi z tym ambarasem, tzn oczywiscie przyjechalbym i na chwile podlaczylibysmy sprawny reg. ????
- mario_blues
- pisarz
- Posty: 348
- Rejestracja: śr 15 sie 2007, 15:34
- Imię: Mariusz
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Łódź, Głowno
- Kontakt:
- mario_blues
- pisarz
- Posty: 348
- Rejestracja: śr 15 sie 2007, 15:34
- Imię: Mariusz
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Łódź, Głowno
- Kontakt:
jak chcesz podjechać i przepiąć sobie na chwile regler to nie ma problemu- tylko lepiej pod koniec tygodnia albo w weekend się umówmy, bo dziś wstawiam maszynkę na serwis wiosenny
jeśli jesteś pewien że to regler to przed wymianą Cię raczej nic nie uchroni, ale sprawdzić można. Pytanie czy takie same kostki będą u mnie i u Ciebie - bo u mnie poprzedni właściciel załatwił sprawę i wsadził nowszy model reglera. Z tego co kojarzę czasem jest konieczna modyfikacja kostek przy wymianie na inny - ale to się okaże jak podjedziesz
pozdro - jakby coś to dzwoń, nr masz w profilu

pozdro - jakby coś to dzwoń, nr masz w profilu
- Hefajstos
- klepacz
- Posty: 623
- Rejestracja: pt 06 lut 2009, 08:31
- Imię: Maciej
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pniewy
Chłodzenie Regulatora napięcia
Witam,
planuje założyć wentylator od kompa na regulator napięcia wg patentu wcześniej opisanego (http://homepage.ntlworld.com/stu.tyrrell/Turbo_Mod.htm) i nasunęło mi sie pytanie co do kierunku obrotów wentylatora...
Kto ma u siebie zamontowane takie rozwiązanie to, czy wentylator nastawiony jest na nawiew czy wyciąg? Wydaje mi się, że lepiej by chłodziło na nawiewie, ale chciałbym wiedzieć jak sprawa wygląda w praktyce.
Pozdrawiam!
planuje założyć wentylator od kompa na regulator napięcia wg patentu wcześniej opisanego (http://homepage.ntlworld.com/stu.tyrrell/Turbo_Mod.htm) i nasunęło mi sie pytanie co do kierunku obrotów wentylatora...
Kto ma u siebie zamontowane takie rozwiązanie to, czy wentylator nastawiony jest na nawiew czy wyciąg? Wydaje mi się, że lepiej by chłodziło na nawiewie, ale chciałbym wiedzieć jak sprawa wygląda w praktyce.
Pozdrawiam!
- Art
- klepacz
- Posty: 768
- Rejestracja: sob 19 lip 2008, 10:06
- Imię: Artur
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
wszystkie urządzenia które maja byc chłodzone skutecznie muszą mieć wentylator ZA przedmiotem chłodzonym. Zwróć proszę uwagę jak wygląda chłodzenie chłodnicy w VFR. Wentylator jest wewnatrz , a gdy sie włącza to ... zasysa powietrza nie nadmuchuje.Hefajstos pisze:nasunęło mi sie pytanie co do kierunku obrotów wentylatora...
Kto ma u siebie zamontowane takie rozwiązanie to, czy wentylator nastawiony jest na nawiew czy wyciąg? Wydaje mi się, że lepiej by chłodziło na nawiewie, ale chciałbym wiedzieć jak sprawa wygląda w praktyce.
Zasysanie powoduje iż powietrze przejdzie przez chłodnicę , a nadmuchowanie powoduje zmniejszenie efektywności - bo tylko nawiewa, ale powietrze nie przechodzi przez oczka. Oczywiście mówimy o przypadku, gdy chłodzony przedmiot jest obudowany z wentylatorem jak własnie chłodnica. Ale pewnie do chłodzenia reglera to sie nie sprawdzi...

Beyond the Grabówek sky
- Hefajstos
- klepacz
- Posty: 623
- Rejestracja: pt 06 lut 2009, 08:31
- Imię: Maciej
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pniewy
Chłodzenie Regulatora napięcia
Witam,
wczoraj zabrałem sie za mocowanie wentylatora.... Po zdjęciu owiewki tylnej okazało się, że w mojej VFRce jest zamontowany inny regulator niż tutaj były opisywane! Radiator w regulatorze ma inne użebrowanie i wygląda jakby był grubszy. Wentylatora nie da sie zamocować, gdyż po pierwsze nie styka się na całej powierzchni z regulatorem (wypukłe użebrowanie), a po drugie jak już by się go zamontowało na wsporniku to nie zmieściłby się pod owiewką...
W końcu po namyśle wykombinowałem to w następujący sposób: zamontowałem wentylator pomiędzy belkami stelaża tylnego, z nawiewem w kierunku owiewki, rewelacji z tym pewnie nie będzie ale w jakiś sposób spowoduje to lepszy obieg powietrza.
wczoraj zabrałem sie za mocowanie wentylatora.... Po zdjęciu owiewki tylnej okazało się, że w mojej VFRce jest zamontowany inny regulator niż tutaj były opisywane! Radiator w regulatorze ma inne użebrowanie i wygląda jakby był grubszy. Wentylatora nie da sie zamocować, gdyż po pierwsze nie styka się na całej powierzchni z regulatorem (wypukłe użebrowanie), a po drugie jak już by się go zamontowało na wsporniku to nie zmieściłby się pod owiewką...
W końcu po namyśle wykombinowałem to w następujący sposób: zamontowałem wentylator pomiędzy belkami stelaża tylnego, z nawiewem w kierunku owiewki, rewelacji z tym pewnie nie będzie ale w jakiś sposób spowoduje to lepszy obieg powietrza.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości