Hot grips Oxford - ciepłe manetki

Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
Awatar użytkownika
marlon
klepacz
klepacz
Posty: 633
Rejestracja: wt 08 kwie 2008, 18:19
Imię: mariusz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: bielsko-biała
Kontakt:

Post autor: marlon » pt 16 sty 2009, 22:18

wiem,wiem ale chodzi mi o średnicę zewnętrzną tych manetek,bo oxfordy są chyba grubsze o jakieś 3mm od oryginału.

Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » sob 17 sty 2009, 08:21

na to nie zwrocilem uwagi ale zmierze to dla ciebie i podam wymiar
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

Awatar użytkownika
marlon
klepacz
klepacz
Posty: 633
Rejestracja: wt 08 kwie 2008, 18:19
Imię: mariusz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: bielsko-biała
Kontakt:

Post autor: marlon » sob 17 sty 2009, 11:52

nie no nie musisz mierzyć specjalnie.z ciekawości pytałem tylko.

Awatar użytkownika
tomaszb
Posty: 15
Rejestracja: pt 13 cze 2008, 16:06
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Piła

Post autor: tomaszb » sob 17 sty 2009, 13:32

Fabiq pisze:na to nie zwrocilem uwagi ale zmierze to dla ciebie i podam wymiar
jak byś mógł pomierzyć średnice zewnętrzne daytony i oxforda. Bo niektóre osoby "lubią" sporo grubsze niż standardowe

Awatar użytkownika
marlon
klepacz
klepacz
Posty: 633
Rejestracja: wt 08 kwie 2008, 18:19
Imię: mariusz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: bielsko-biała
Kontakt:

Post autor: marlon » sob 17 sty 2009, 16:20

ja wolę żeby były jak najwęższe.oxfordy są o 3mm szersze tylko z tego co pamiętam

Fred
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2605
Rejestracja: ndz 08 kwie 2007, 20:48
Imię: .
Płeć: Mężczyzna

Post autor: Fred » sob 17 sty 2009, 21:41

U mnie daytony mają fi 34mm. Z tego co odczułem to są grubsze niż standardowe.

Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » sob 17 sty 2009, 21:45

ej panowie, dzis testowalem manetki w quadzie po wymianie panela i usunieciu bezpiecznika na kablu wszystko gra i trabi bez zastrzezen, nic mi sie nie wylaczalo , wlaczaly sie super dzialaly caly dzien, uzywalem nawet wyciagarki ( ktora zreszta mi sie popsula - chinski szittt ;( ) ktora ciagnie bardzo duzo pradu i mialem wlaczone manetki i wszystko dzialalo, manetki odpalam zarowno na chodzacym silniku jak i nie, prawde mowiac caly dzien gasilem quada z 15 razy i nie wylaczalem nawet raz manetek a quad stal czasem po 30 minut - w bagnie i czekal na ratunek kiedy sie wyciagarka juz wymielila

w kazdym razie dobry panel zalatwil sprawe w moim przypadku, jednak musze nadmienic ze to juz drugi panel, najpierw oryginal nie dzialal jak trzeba, pozniej drugi niby lepszy, chodzil ale slabo, w koncu zdechl zupelnie, przestal okazywac jakiekolwiek znaki zycia, teraz zalozylem trzeci niby taki sam ale dziala!!
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

Awatar użytkownika
marlon
klepacz
klepacz
Posty: 633
Rejestracja: wt 08 kwie 2008, 18:19
Imię: mariusz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: bielsko-biała
Kontakt:

Post autor: marlon » pn 19 sty 2009, 00:39

kuźwa no właśnie.. trzeci panel do cholery heh... zobacz fabiq ile ta centrala kosztuje u ciebie.ja jeszcze zrobię podejście z zasilaczem regulowanym.

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » ndz 25 sty 2009, 13:19

w pokoju sprawdziłem jaka działają moje manetki, tzn. już moje haha dzięki tym co mi je sprezentowali w Sulejowie: a chodza wyśmienicie, chociaz dopiero sprawdziłem je w pokoju na akumulatorze.

oto wyniki.

http://picasaweb.google.com/przemyslaw. ... 8613201938

nawet aku się trzyma :shock: w szoku jestem :-) nie będę lepiej zapeszał, ale chodzą narazie bez zarzutu. zobaczymy jak bedzie na moto ...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

Awatar użytkownika
Kornik
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2147
Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
Imię: Marcin
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kornik » ndz 25 sty 2009, 15:15

Widzisz Kolczyk ty masz inny moduł mój ma wartości chyba 50 - 60 - 75 - 100 i tez działa normalnie :)
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.

Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid

Awatar użytkownika
marlon
klepacz
klepacz
Posty: 633
Rejestracja: wt 08 kwie 2008, 18:19
Imię: mariusz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: bielsko-biała
Kontakt:

Post autor: marlon » ndz 25 sty 2009, 21:20

panowie wszystko pięknie i kolorowo ale mi te moje manety na nieodpalonym motku też działają :mrgreen: jak odpalę to się wyłączają beszczelnie :evil: KOLCZYK jaką masz wersję sterownika???małymi literkami z przodu jest napisane

Awatar użytkownika
Piotras
klepacz
klepacz
Posty: 859
Rejestracja: ndz 09 gru 2007, 20:31
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Piotras » ndz 25 sty 2009, 21:37

KolczyK, na samym aku to wszystkie chodzą, jaja pojawiają się dopiero po odpaleniu moto, tak na pocieszenie :-P :-P
BikePics_____________________________________Picasa

Awatar użytkownika
Kornik
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2147
Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
Imię: Marcin
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kornik » ndz 25 sty 2009, 22:35

marlon pisze:panowie wszystko pięknie i kolorowo ale mi te moje manety na nieodpalonym motku też działają :mrgreen: jak odpalę to się wyłączają beszczelnie :evil: KOLCZYK jaką masz wersję sterownika???małymi literkami z przodu jest napisane
Na nie włączonym silniku u mnie też tak jest, dlatego ze mam za niskie napięcie na aku bez włączonego silnika, jak tylko silnik uruchomię odrazu działają nawet na 100%
One maja w tym sterowniku układ który monitoruje napięcie w układzie (na aku jak jest silnik wyłączony) i jak jest 12,3V (teoretycznie) i mniej to się nie załączą i miga wtedy niebieska dioda. Wiadomo że wszystkie elementy elektroniczne mają jakiś margines błędu, ja sądzę zę tu rozbieżność może być od 12,3 - 12,5V jeśli chodzi o napięcie odłączania. Tak czy siak na nie włączonym silniku nie powinny działać, chyba że akumulator jest świeżo co naładowany w 100%, wtedy na aku jest napięcie rzędu od około 13V. Akumulator normalnie eksploatowany ma napięcie rzędu 12,5 - 13V (mierzone na aku), przeważnie chyba jest to 12,5V doliczając spadki w układzie to może być że na sterowniku te 12,3V więc manetki się nie włączą. Jak silnik zaczyna pracować to w układzie napięcie wzrasta do poziomu 13,5 - 14,5V wiec sterownik bada napięcie i twierdzi że jest ok i uruchamia manetki.

Mam nadzieję że wszystko wyjaśniłem, i mam nadzieję że niektórzy przeczytali instrukcje obsługi oraz mają jakieś pojecie o tym napisałem, a co do dokładnych pomiarów to zamierzam za jakiś czas wybrać się z VFRką do mojego technikum to w sprawach elektrycznych, poborów prądu itd. będę wiedział więcej bo podłączę moto pod mierniki które dadzą radę i będą dokładne :)
Ostatnio zmieniony ndz 25 sty 2009, 22:43 przez Kornik, łącznie zmieniany 1 raz.
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.

Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid

Awatar użytkownika
Kornik
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2147
Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
Imię: Marcin
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kornik » ndz 25 sty 2009, 22:38

Piotras pisze:KolczyK, na samym aku to wszystkie chodzą, jaja pojawiają się dopiero po odpaleniu moto, tak na pocieszenie :-P :-P
Piotras a możesz zdefiniować słowo "jaja pojawiają się dopiero po odpaleniu moto..." co masz na myśli? Bo to że się nie uruchamiają na nie włączonym silniku to żadna nowość. Oczywiście pomijamy sprawę niesprawnego akumulatora i regulatora ? Tak? Napięcie w motocyklu jest z normalnym zakresie czyli miedzy 13,5 a 14,5 V (zależy od zastosowanego regulatora)?
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.

Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid

Awatar użytkownika
marlon
klepacz
klepacz
Posty: 633
Rejestracja: wt 08 kwie 2008, 18:19
Imię: mariusz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: bielsko-biała
Kontakt:

Post autor: marlon » ndz 25 sty 2009, 23:24

KORNIK to chyba ty nie przeczytałeś instrukcje.. manetki się wyłączają przy 11.5V... popatrz wyżej jak KOLCZYK demonstruje że mu manetki działają.jakoś na samym aku mu chodzą.. jak jest aku słaby to mruga 5razy dioda niebieska co nie?? to teraz powiedz mi czemu manetki się wyłączają bez mrugania???i tylko nie mów że mam bezpośrednio pod aku podłączyć i,że coś nie tak z instalacją jest..cała partia jest jakaś .j.b.n. po prostu.a piotras dokładnie napisał kiedy się jaja z tymi manetami zaczynają dziać:)ciesz się że też takich jaj z nimi nie masz :ok

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości