Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
			
		
		
			- 
				
																			
								Gość							 
									
						
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Gość » wt 06 lis 2007, 10:08
			
			
			
			
			Ok analizując serwisówke strona 128 wychodzi (22)  Injector (poniewaz masz 2 dlugie = 20 krotkim i 2 krotkie czyli razem 22) i (23) Cam Pulse Generator (2 dlugie = 20 krotkich i 3 krotkie razem 23 )
Ale ja bystry jak woda w kolzecie 

 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								maciek							
 
						- klepacz

 			
		- Posty: 573
 		- Rejestracja: pt 18 lis 2005, 09:05
 		
		
											- Imię: Maciej
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
																	- Lokalizacja: Piaseczno
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: maciek » wt 06 lis 2007, 10:19
			
			
			
			
			Fazer72 pisze:Dziki  napisz mi proszę co dolega mojej  ,  bo   w trybie serwisowym do mnie morsem   nadaje  2 x długi   2 x krótki     2  x  długi   3  x   krótki   i od nowa
Strasznie dziwne.
Może to nr: 10 (pierwszy długi), 12 (drugi długi i 2 krótkie), potem nie pasuje pierwszy długi, poza tym mogłoby być 13.  
 
[ Dodano: 2007-11-06, 10:20 ]
Kornik pisze:Ok analizując serwisówke strona 128 wychodzi (22) Injector (poniewaz masz 2 dlugie = 20 krotkim i 2 krotkie czyli razem 22) i (23) Cam Pulse Generator (2 dlugie = 20 krotkich i 3 krotkie razem 23 )
Ale ja bystry jak woda w kolzecie 
niestety błędy sie kończą na 20
 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								Gość							 
									
						
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Gość » wt 06 lis 2007, 10:56
			
			
			
			
			Mówie że ja się sugerowałem stroną 128  

Ale już widzę swój błąd
 
			
													
					Ostatnio zmieniony śr 07 lis 2007, 12:39 przez Gość, łącznie zmieniany 2 razy.
									
			
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								dziki100							 
						- bywalec

 			
		- Posty: 28
 		- Rejestracja: ndz 05 lis 2006, 22:21
 		
		
											- Płeć: Mężczyzna
 
												- Lokalizacja: Pawłowice Śl.
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: dziki100 » wt 06 lis 2007, 21:23
			
			
			
			
			Chłopaki mam dziś straszny kłopot z internetem.Szybko wam odpiszę że Fazer ma 22 i 23 czyli sonda lambda cylindry 3 i 4.Jak naprawią łącza to się zjawię
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								musieli							
 
						- pisarz

 			
		- Posty: 309
 		- Rejestracja: pt 11 maja 2007, 15:37
 		
		
											- Imię: Dariusz
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
												- Lokalizacja: Wawa zone
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: musieli » śr 07 lis 2007, 09:31
			
			
			
			
			maciek pisze:niestety błędy sie kończą na 20
Tak, kończą się na 20tym, ale w RC46A. Natomiast tutaj mowa o bardziej zawiłym elektronicznie RC46 Vitku  

 
			
									
									Ekskluzywne akcesoria motocyklowe marki RIZOMA 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								Fazer72							 
						- pisarz

 			
		- Posty: 373
 		- Rejestracja: pt 05 paź 2007, 20:31
 		
		
											- Imię: Grzegorz
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
												- Lokalizacja: Czę100chowa
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Fazer72 » śr 07 lis 2007, 11:05
			
			
			
			
			Moja mała to RC46 z 01 roku i właśnie byłem w servisie i faktycznie są to błędy 22 i 23 i obydwa dotyczą sond lambda nr 1 i 2 . One się przegrzały kiedyś . Drogi dalszego postępowania są dwie    1)  wymiana sond na nowe       2)  wykasowanie błędów i jazda dalej  .    Dziękuje za pomoc
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								Gość							 
									
						
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Gość » śr 07 lis 2007, 12:39
			
			
			
			
			Wróć 

 Niewidze swojego błędu 
No to nic tylko czekać na pogode 

 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								maciek							
 
						- klepacz

 			
		- Posty: 573
 		- Rejestracja: pt 18 lis 2005, 09:05
 		
		
											- Imię: Maciej
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
																	- Lokalizacja: Piaseczno
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: maciek » śr 07 lis 2007, 17:37
			
			
			
			
			To ja przepraszam za wprowadzenie zamętu  
 
Niestety, serwisówki nie są doskonałe  

 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								dziki100							 
						- bywalec

 			
		- Posty: 28
 		- Rejestracja: ndz 05 lis 2006, 22:21
 		
		
											- Płeć: Mężczyzna
 
												- Lokalizacja: Pawłowice Śl.
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: dziki100 » śr 07 lis 2007, 20:20
			
			
			
			
			W serwisówce kody błędów są na str.133 i 134 ale ktoś nie skseerował wszystkiego bo ezeczywiście jest tylko do 20.Jak macie problem to piszcie.Pomogę.A sondy warto wymienić bo to się zwróci na paliwie.Nie trzeba kupywać w serwisie.Mogę sprawdzić jakie można tam założyć i ewentualnie mogę załatwić..Sprawdzałem swoje i wiem jakie mają parametry.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								Fazer72							 
						- pisarz

 			
		- Posty: 373
 		- Rejestracja: pt 05 paź 2007, 20:31
 		
		
											- Imię: Grzegorz
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
												- Lokalizacja: Czę100chowa
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Fazer72 » pt 09 lis 2007, 10:18
			
			
			
			
			Dzięki Dziki cena w servisie jest  mocno zaporowa , natomiast wiem kiedy one sie przegrzały bo to się zapaleniem lampki FI objawiło po pokonaniu 50 km z prędkością 180-200 co się w naszych warunkach niezbyt często zdarza , natomiast zużycie paliwa nie wzrosło . Po wykasowaniu błędu nie pojawia się ponownie , tak więc pozostaje jeździć i obserwować . Ponadto myślę że jakość paliwa może mieć wpływ w tym temacie
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								Gość							 
									
						
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Gość » pt 09 lis 2007, 11:11
			
			
			
			
			Dziki a mam pytanie 

 czujnik temperatury w chłodnicy mi sie popsół może wiesz jaki może być zamiennik bo w hondzie chcą oskubac mnie na 287 PLN a na stronie UK jest po okolo 35 Funtów
 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Dejw							
 
						- teksciarz

 			
		- Posty: 176
 		- Rejestracja: śr 31 paź 2007, 16:08
 		
		
											- Imię: Dawid
 
												- województwo: śląskie
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
												- Lokalizacja: Cieszyn
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Dejw » pt 09 lis 2007, 11:33
			
			
			
			
			Fazer72 pisze: zapaleniem lampki FI objawiło po pokonaniu 50 km z prędkością 180-200 co się w naszych warunkach niezbyt często zdarza , 
To mam rozumiec ze jazda pare godzin taka predkością jest niemożliwa(oczywiście nie w polsce)?? ten motor nie jest do  tego stworzony czy co?!
 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								musieli							
 
						- pisarz

 			
		- Posty: 309
 		- Rejestracja: pt 11 maja 2007, 15:37
 		
		
											- Imię: Dariusz
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
												- Lokalizacja: Wawa zone
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: musieli » pt 09 lis 2007, 12:01
			
			
			
			
			Dejw pisze:Fazer72 pisze: zapaleniem lampki FI objawiło po pokonaniu 50 km z prędkością 180-200 co się w naszych warunkach niezbyt często zdarza , 
To mam rozumiec ze jazda pare godzin taka predkością jest niemożliwa(oczywiście nie w polsce)?? ten motor nie jest do  tego stworzony czy co?!
 
To raczej zbieg okoliczności, możliwe, że wynik słabego paliwa.
 
			
									
									Ekskluzywne akcesoria motocyklowe marki RIZOMA 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								Fazer72							 
						- pisarz

 			
		- Posty: 373
 		- Rejestracja: pt 05 paź 2007, 20:31
 		
		
											- Imię: Grzegorz
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
												- Lokalizacja: Czę100chowa
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Fazer72 » pt 09 lis 2007, 12:39
			
			
			
			
			Najpewniej była to wina paliwa , albo fakt , że jechałem z uroczą blondyneczką  zamiast żony  , a teren był zalesiony .....
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Dejw							
 
						- teksciarz

 			
		- Posty: 176
 		- Rejestracja: śr 31 paź 2007, 16:08
 		
		
											- Imię: Dawid
 
												- województwo: śląskie
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
												- Lokalizacja: Cieszyn
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Dejw » pt 09 lis 2007, 12:44
			
			
			
			
			Fazer72 pisze:Najpewniej była to wina paliwa , albo fakt , że jechałem z uroczą blondyneczką  zamiast żony  , a teren był zalesiony .....
To pomyliła Ci sie nazwa tej kontrolki - tam nie było FI tylko `Sumienie` napisane  
  
 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości