akumulator
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
akumulator
wiatam,mam problem z akumulatorem,kupiłem Vfr i u kolesia paliła ładnie,wszytsko było ok,jedziłem i nic sie nie działo,przywioazłem ja do domu,chciałem odpalic a tu lipa,nawey nie zaskoczy,ale kontroli działay i sygnał dziwkowy takze,podpielismy kable rozruchowe pod aku samochodowy brata i odpaliła od strzała,pojedziłem troche i aku sie podładowało,zgasiłem i zapaliła ładnie,puznje znowu nie mogłem jej odpalic,dodoam ze jak ja pchne to mot zapała odrazu,w czasie jazdy nic sie nie dzieje,wszytko jest ok,swiatła działaja,kontrolki wszytko ok.wyciognałem aku i na akumulatorze pisze ze ma 6 AH,według mnie to chyba za mało i moze akumualtor nie trzyma dobrze,ale to dziwne bo u kolesia pali od strzała,acha gdy przekerce kluczyk na zapłon to przy nacisnieciu przycisku rozrusznika słychac po prawej stronie ze spod owieki spod siedzenie wydobywa sie tak jakby cos sie załaczało,taki pstryk,co wy myslicie,czy to moze byc aku czy cos innego,mam nadzieje ze aku.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
-
- bywalec
- Posty: 28
- Rejestracja: ndz 03 cze 2007, 09:40
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Dębica/Częstochowa
- Kontakt:
To coś co się załącza to pewnie przekaźnik. Jak Cię to wkurza to możesz poszukać jakiegos cichszego egzemplarza. Co do reszty to mi też się wydaje, że to regler. Sprawdź czy aku przyjmuje prąd i jak się ładuje, potem sprawdź regulator. Możesz podjechać do któregoś z forumowiczów i pożyczyć sprawny egzemplarz na kilka minut, o ile ktoś się zgodzi .
- Krajan
- klepacz
- Posty: 1273
- Rejestracja: ndz 04 cze 2006, 22:59
- Imię: Paweł
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
- Kontakt:
12Ah powinno być oryginalnie, ja do poprzedniej zapodałem 10Ah i nie odczułem zmiany ale 6Ah to raczej do skutera "Pstrykanie" przekaźnika występuje jak masz za małe napięcie podawane na rozrusznik z akumulatora.. więc albo tak jak poprzednicy pisali, albo nie masz odpowiednich styków, czyli przeczyścić i mocno dokręcić.
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
witam,dzieki za porady,dzisiaj sprawdze ładownie i zobacze co i jak,acha,jak nie chciała zapalic to jak dotknołem akumulatora to był bardzo goracy.nie chciałbym zeby to była regulatora bo to spory wydatek i to na samym poczatku
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
w manualu jest napisane że 10Ah do 800FI może v-tec ma 12 ?Krajan pisze:12Ah powinno być oryginalnie
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
witam,załorzyłem wczoraj nowy akumulator,w sklepie koles powiedział ze taki jest przeznaczony,10 Ah,moto zapaliło od strzała ,jezdziłem wczoraj troche i narazie jest wszytko ok,a dzwoniłem do kolesia od którego kupiłem i powiedział ze włozył taki na sztuke bo innego nie miał,takze to moze była wina akumulatora,mam nadzieje ze tak.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości