Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
-
możej
- pisarz

- Posty: 250
- Rejestracja: ndz 04 sty 2009, 15:32
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Post
autor: możej » pn 14 mar 2011, 12:08
Miałem jeden, wypiął mi się kabel i poszedł z dymem

teraz mam drugi regler, porządnie zrobione kable i wsio lata już od początku tamtego sezonu

-
przem09
- zadomowiony

- Posty: 93
- Rejestracja: czw 01 maja 2008, 14:24
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: przem09 » pn 18 kwie 2011, 09:47
Pisalem to juz pod moim postem w innym temacie ale rozmawialem z gosciem co to robi i stwierdzil ze w vfr moze wystapic przy 10000RPM prad 17V... Ale jesli latamy ponizej tego lub nie trzymamy takich obrotow przez pol trasy to mozna spokojnie latac.
-
ppamula
- stary wyjadacz

- Posty: 3542
- Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: ppamula » pn 18 kwie 2011, 10:59
przem09 pisze:moze wystapic przy 10000RPM prad 17V
chyba 17 Amperów.
W Voltach mierzy się napięcie nie prąd.
Ale gdyby to było napięcie to katastrofa

-
przem09
- zadomowiony

- Posty: 93
- Rejestracja: czw 01 maja 2008, 14:24
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: przem09 » pt 22 kwie 2011, 18:31
Mowil chyba o voltach a wiem ze 17 to ugotuje aku. ale gosc cos chyba zle mi wytlumacazyl albo zle zrozumialem.. co bardziej prawdopodone:)
-
gruber
- zadomowiony

- Posty: 74
- Rejestracja: ndz 14 gru 2008, 20:03
- Imię: Jarosław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olkusz
Post
autor: gruber » czw 05 maja 2011, 09:14
Jak można rozpoznać padający regulator napięcia wystarczająco wcześnie żeby nie zabił akumulatora nie mając do dyspozycji woltomierza ? Jakie są tego objawy ?
-
Lukaszny
- pisarz

- Posty: 365
- Rejestracja: pt 07 wrz 2007, 12:58
- Imię: Łukasz
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Mrągowo
Post
autor: Lukaszny » czw 05 maja 2011, 11:54
Nie ma żadnych objawów występujących z dużym wyprzedzeniem. Albo rozładuje Ci się akumulator i wówczas zaobserwujesz to w pierwszej kolejności dziwnym zachowaniem się obrotomierza (będzie opadał do zera przy pracującym silniku) albo po prostu poczujesz smrodek z akumulatora.
Ludowe sposoby mówią o sprawdzeniu ciepłoty akumulatora - ale po dłuższej jeździe z uwagi na zwartą konstrukcję aku i tak będzie ciepły bez względu na to czy ładuje się prawidłowo czy też bije go za duży prąd z reglera.
-
WąskiVFR
- pisarz

- Posty: 329
- Rejestracja: pn 19 kwie 2010, 20:27
- Imię: Andrzej
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kozy
Post
autor: WąskiVFR » pn 09 maja 2011, 16:28
Gruber, szatan robił kiedyś wskaźniki ładowania do VFR. Wyświetlacz był na diodach. Mi już raz tyłek uratował

Pan Wąski jest DEBEŚCIAK i jego Mafia też

-
str6
- teksciarz

- Posty: 137
- Rejestracja: wt 24 sie 2010, 18:40
- Imię: TOMEK
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Radziwiłłów Mazowiecki
Post
autor: str6 » wt 17 maja 2011, 21:15
I na mnie przyszedł czas na wymianę po ostatnim wypadzie na zlot Sochaczewski i małym problemem z rozruchem moto postanowiłem zmierzyć ładowanie, okazało się że przy 5 tyś obrotów ładowanie bez obciążenia dochodziło nawet do 17V a z obciążeniem 15-16V.Postanowiłem zakupić ten Polski regler i jak na razie kontakt z tym Panem bardzo w porządku,nawet jak mu oświadczyłem że zależy mi na tym żeby szybko wysłał regurator to zadzwonił do mnie z propozycją że przeleje mu kasę na konto a on mi to wyśle kurierem żeby przyśpieszyć czas więc tak zrobiłem.Teraz czekam jak przyjdzie i zamontuje to napisze czy warto.

I jeszcze dodam że u mnie z tym regulatorem było tak: przejechałem się parę kilometrów i aku padł, czyli podejrzewam że ładowania w ogóle nie było lub było minimalne, odpaliłem z po pychu i po około 100km sprawdziłem ładowanie, to wynosiło tyle jak pisałem wyżej czyli było za duże.
Strażak
-
kubatron2
- klepacz

- Posty: 1164
- Rejestracja: czw 23 gru 2010, 17:40
- Imię: jakub
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: rajsko/oświęcim
Post
autor: kubatron2 » pn 25 lip 2011, 18:02
i jestem juz prawdziwym pełnoprawnym posiadaczem fyfyryfy 800 fi gdyż właśnie upaliło mi moj pierwszy regulator napięcia mam juz wlasnie ten polski ale zastanawiam sie jak go mimo wszystko dodatkowo schładzać bo na forum rózne pisza pomysły a to pasty termiczne a to cos z lodówek turystycznych śmigiełka itd sam juz ogłupłem.ok moze ten wiatraczek z kompa to dobra koncepcja ale gdzie do czego go podpiąc ay go odrazuu niespalić??????a żeby dzialał tylko przy zapalonym silniku ???dajcie foty jego montażu na reglerze .......no chyba ze ma ktos jeszcze jakies pomysły na jego chłodzenie.z gory serdecznie dziekuje/jakub 100% fan hondy vfr 800 (bo z upalonym reglerem) hihihihi
-
kubatron2
- klepacz

- Posty: 1164
- Rejestracja: czw 23 gru 2010, 17:40
- Imię: jakub
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: rajsko/oświęcim
Post
autor: kubatron2 » pn 25 lip 2011, 18:22
jeszcze parę pyt.no to gdzie w po modernizacji w v-teku np.jest umieszczony ten regler ze juz sie tak nie grzeje ,i naprawdę gdy sie kreci moto powyżej 10000 tys/obr to ten polski regler daje za duży prąd ???????nieraz mocno śmigam vfr-ką i teraz trochę mnie nastraszyliście

to co zrobić aby go trochę ,,wykastrować,, aby przy żadnych obrotach (nawet tak wysokich) nie dawał aż tak dużo prądu
-
Lukaszny
- pisarz

- Posty: 365
- Rejestracja: pt 07 wrz 2007, 12:58
- Imię: Łukasz
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Mrągowo
Post
autor: Lukaszny » pn 25 lip 2011, 20:55
W vitku regler przeniesiono na przód motocykla - prawy plastik przy kierownicy. Studzi go więc strumień powietrza.
-
PETER
- stary wyjadacz

- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Post
autor: PETER » pn 25 lip 2011, 21:47
parę takich zamontowałem i było ok nawet przy wysokich obrotach a co do grzania to sam sprawdź ten polski się nie grzeje wiec śmigiełka czy lodówki są zbędne
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
-
kubatron2
- klepacz

- Posty: 1164
- Rejestracja: czw 23 gru 2010, 17:40
- Imię: jakub
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: rajsko/oświęcim
Post
autor: kubatron2 » wt 26 lip 2011, 19:23
peter dzieki bo juz lekutko panikowałem i gubiłem sie w tych technikach chłodzenia
-
PETER
- stary wyjadacz

- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Post
autor: PETER » wt 26 lip 2011, 20:02
możesz sam sprawdzić pojeździj trochę i nie gasząc sprawdź ręką temperaturę --oczywiście zawsze robimy to ostrożnie ale sam zobaczysz jaka jest różnica
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
-
Hary
- Posty: 12
- Rejestracja: czw 10 lut 2011, 22:38
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kurkocin
Post
autor: Hary » pn 01 sie 2011, 16:37
Wczoraj próbowałem zamówić ten regulator i ostatecznie otrzymałem taką odpowiedz:
"Bardzo mi przykro ale do VFR800 nie sprzedaję tego regulatora- nie sprawuje się dobrze (są problemy z utrzymaniem stabilnego napięcia ładowania)"

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości