he spoko, moim zdaniem opis brzmi mylaco-szczegolnie dla kogos bedacego na bakier z miernikiem:]
w zasadzie rozbieznosci pomiedzy maksymalnym zakresem pradu na ustawieniu V itd a zakresem na ustawieniu ...A jest na tyle duzy, ze stwierdzenie " zakres do 10A" chyba tu nie powinno pasc-w pierwszym przypadku wrecz sa mA a nie A wiec moze lepiej byloby o tym wspomniec nawet nie operujac liczbami
Problem z elektryka rc36 I
- Yaco
- klepacz
- Posty: 942
- Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Dlatego wspomniałem, że nie ma sensu pisać takich rzeczy na forum, bo każde urządzenie jest inne. Emil najwyraźniej korzysta z najprostrzego multimetru, w którym są trzy gniazda:
1. COM,
2. V,Ohm, mA
3. 10A.
Ciutkę bardziej zaawansowane konstrukcje mają już 4 wejścia:
1. COM,
2. V, Ohm, i inne
3. mA,
4. 20A.
Wartości prądów przykładowe.
Jeszcze trochę i zmienimy tytuł wątku na "Miernictwo w pytaniach i odpowiedziach"
1. COM,
2. V,Ohm, mA
3. 10A.
Ciutkę bardziej zaawansowane konstrukcje mają już 4 wejścia:
1. COM,
2. V, Ohm, i inne
3. mA,
4. 20A.
Wartości prądów przykładowe.
Jeszcze trochę i zmienimy tytuł wątku na "Miernictwo w pytaniach i odpowiedziach"

Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
-
- Posty: 3
- Rejestracja: śr 10 lut 2010, 15:07
- Imię: Mateusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Łaziska
- Kontakt:
Witam,
Po przemyśleniu całej sytuacji postanowiłem odizolować wiązkę biegnącą od alternatora po regulator i okazało sie że przyczyną tych wszystkich cudów były mocno upalone kable (żółte) które stykając sie dawały zwarcie i powodowały brak ładowania oraz grzanie sie regulatora.
Niezaszkodziło jednak bo sprawdziłem prawie wszystkie podzespoły elektryczne w motorze i wiem że są w 100 % sprawne. Wszystko wróciło do normy, dziękuje bardzo za pomoc
P.S.poszukuje prawej bocznej owiewki do rc36 I, jeśli miał by ktoś prosze o wiadomość.
Pozdrawiam
Po przemyśleniu całej sytuacji postanowiłem odizolować wiązkę biegnącą od alternatora po regulator i okazało sie że przyczyną tych wszystkich cudów były mocno upalone kable (żółte) które stykając sie dawały zwarcie i powodowały brak ładowania oraz grzanie sie regulatora.
Niezaszkodziło jednak bo sprawdziłem prawie wszystkie podzespoły elektryczne w motorze i wiem że są w 100 % sprawne. Wszystko wróciło do normy, dziękuje bardzo za pomoc

Pozdrawiam
- Yaco
- klepacz
- Posty: 942
- Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
A co dokładnie chcesz zmierzyć? Amplitudę czy składową stałą?emil pisze:...
jak już, powiedzcie mi, na oscyloskopie napięcie zmienne mierzycie na AC czy DC, i dlaczego?
...
A także 64-stykowe wejście analizatora stanów logicznych. Możemy tak wymieniać bez końca, tylko po co? Mała kto z nieelektroników dysponuje multimetrem droższym niż 100pln.emil pisze:...
Yaco, może być wejście na sondę w.cz. lub inny termometrale nie o miernikach tu piszemy
Sorry, ale do quizów mamy inny dział.

Proszę moda wyczyszczenie tematu bo zrobił się śmietnik...
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości