hej,
problem nie dotyczy VFRy, lecz SVki z 99roku.
Chciałem Was zapytać o radę, bo chyba na reglerach to się znacie:)
No to opiszę mój problem, z którym zmagam się jakiś czas.
Kupiłem motocykl w lipcu i chyba już wtedy był ten problem.
Po przejechaniu ok 200km bateria tak jakby się rozładowuje. Na razie zdarzyło mi się to 3 razy, a przejechałem prawie 900km, więc niewiele. Aku wymieniłem, bo myślałem, że jest niesprawny. Kupiłem niezbyt wysokiej klasy (kosztował jakieś 120zl), ale wcześniej była varta i było to samo.
Objawy są takie:
wyjeżdżam motocyklem po zimie odpalając motocykl od samochodu kablami. Przejechałem się z 20km i dostawiłem moto na 2 tygodnie. Potem odpaliłem, przejechałem i odstawiłem na kolejny tydzień. Teraz przez Święta zrobiłem może ze 100km. Dzisiaj stoję na światłach i nagle motocykl zgasł i nie chciał odpalić. Kontrolki przy rozruchu przygasają, światła gasną. Proszę jakiegoś faceta o pomoc, miał kable, więc dojechałem do domu. Gaszę i próbuję odpalić. NIC, cisza, jest tak jak było, czyli bateria padła.
Wydaję mi się, że jest to związane z długimi światłami, bo jak w tamtym roku jeździłem na krótkich to zostawiłem w garażu sprawny motocykl. No i w tym roku po odpaleniu z kabli dalej bateria była naładowana.
W skrócie to wygląda jak ładowanie telefonu: ładuję to działa, wyładuje się, to akumulator do wtyczki i powtarzamy proces.
Pomocy potrzebuję;)
THX
czy to regulator? problem z ładowaniem
- Twardy161
- klepacz
- Posty: 739
- Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
znamy sie tylko na reglerach od vfr:]
a tak pwoaznie to uwazam, ze zanim zalozyles ten temat to powinienes troche poszukac i poczytac na forum bo inaczej co okazja cala teoria i gledzenie na ten sam temat zaczyna sie od nowa a co wazne, osoby, ktore maja najwiecej do powiedzenia w temacie moga to olac zamiast znowu sie prosukowac.
Wiem, ze kazdy przypadek moze byc troche inny ale gdybys poczytal to wiedzialbys co w pierwszej kolejnosci sprawdzic i zakladajac ten temat juz bys podal kilka istotnych w temacie informacji jak np wspomniane przez Tomka ladowanie-a skoro juz stalo sie jak sie stalo to bez odsylania do innych tematow dodam, ze wlasnie od tych pomiarow powinienes zaczac-bez swiatel, z nimi, z dlugimi jesli na nich jezdzisz, na wolnych i przy przegazowce.
a tak pwoaznie to uwazam, ze zanim zalozyles ten temat to powinienes troche poszukac i poczytac na forum bo inaczej co okazja cala teoria i gledzenie na ten sam temat zaczyna sie od nowa a co wazne, osoby, ktore maja najwiecej do powiedzenia w temacie moga to olac zamiast znowu sie prosukowac.
Wiem, ze kazdy przypadek moze byc troche inny ale gdybys poczytal to wiedzialbys co w pierwszej kolejnosci sprawdzic i zakladajac ten temat juz bys podal kilka istotnych w temacie informacji jak np wspomniane przez Tomka ladowanie-a skoro juz stalo sie jak sie stalo to bez odsylania do innych tematow dodam, ze wlasnie od tych pomiarow powinienes zaczac-bez swiatel, z nimi, z dlugimi jesli na nich jezdzisz, na wolnych i przy przegazowce.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości