JAK PODŁĄCZYĆ ALTKA?

Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
Awatar użytkownika
Twardy161
klepacz
klepacz
Posty: 739
Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Twardy161 » ndz 07 mar 2010, 19:42

a tak na chlopski rozum to piszac w duzym uproszczeniu prad ze wszystkich kabli w reglerze plynie i tak w 1-ten sam wspolny kabel wiec nie ma znaczenia czy tam sie pojawi prac najpierw z 1 uzwojenia, potem 2 i 3 czy 3,1,2 itd., wazne zeby sie tam pojawial 3 razy na 1 obrot walu:]

Awatar użytkownika
skybogus
bywalec
bywalec
Posty: 44
Rejestracja: wt 19 maja 2009, 21:21
Imię: Boguslaw
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Krakow PMK-GT

Post autor: skybogus » ndz 07 mar 2010, 22:17

Dokladnie masz racje .
kolejnosc niema znaczenia , poza tym
ilosc impulsow ( sinusoidalnych) jest zalezna
od ilosci magnesow w kole magnesowym ( zamachowym)
oraz ilosci nabiegunnikow ( cewek) na stojanie alternatora
tak wiec czestotliwosc moze byc bardzo duza ( zmierze
jak odpale moto-- a napiecie o ile pamietam do 120 V na fazie)
( w Harley-Davidson -jednofazowy alternator 60-80V )
pozdrawiam
tel 0601 49 49 00

Awatar użytkownika
Twardy161
klepacz
klepacz
Posty: 739
Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Twardy161 » pn 08 mar 2010, 09:22

masz racje, czestotliwosc zalezy od ilosci magnesow, ja pochopnie pomyslalem o ilosci cewek,
wprawdzie moja wypowiedz mozna zrozumiec na zasadzie: 3 razy na obrot walu pojawia sie seria impulsow czy inaczej 3 razy pojawia sie prad z danego przewodu.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości