V-TEC sprowadzony z UK ustawienie świateł proszę o pomoc.

Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
Awatar użytkownika
Arturo
klepacz
klepacz
Posty: 982
Rejestracja: ndz 11 lut 2007, 19:45
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 3Miasto / Rumia
Kontakt:

Post autor: Arturo » sob 21 lis 2009, 23:53

elco pisze: trzeba zapie...
a teraz pogody na to nie ma :sad: i niestety można co najwyżej
elco pisze: jeździć i jeszcze raz jeździć :)
"Ludzie kpią z nas zanim nas zdążą poznać
Biorą nas za przestępców bo nie widzą w nas dobra"

Awatar użytkownika
elco
klepacz
klepacz
Posty: 911
Rejestracja: sob 07 mar 2009, 21:49
Imię: Tomek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Kontakt:

Post autor: elco » ndz 22 lis 2009, 14:20

We Wrocławiu piękne słoneczko i jakieś 15 stopni :) Motocykli pelno na drogach. Jakby środek sezonu.
"Wystarczy by dobry człowiek nie robił nic a zło zatriumfuje" E.Burke.

Awatar użytkownika
klosiewi
klepacz
klepacz
Posty: 1369
Rejestracja: pt 24 kwie 2009, 15:59
Imię: Grzegorz
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Grójec

Post autor: klosiewi » pn 23 lis 2009, 09:25

8Bodzio8, ja mam motka z UK i też V-tec. Przy kupnie rozmawiałem co do lampy i właściciel mi mówił że był na przeglądzie i mu ustawili lampy na nasze warunki. Po jeździe wieczorkiem nie dostrzegam aby był jakiś problem z doświetleniem drogi i nikt mi nie sygnalizował iż go oślepiam ;-)

Awatar użytkownika
8Bodzio8
pisarz
pisarz
Posty: 319
Rejestracja: sob 21 lis 2009, 13:09
Imię: Tomek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: 8Bodzio8 » pn 23 lis 2009, 15:11

klosiewi pisze:8Bodzio8, ja mam motka z UK i też V-tec. Przy kupnie rozmawiałem co do lampy i właściciel mi mówił że był na przeglądzie i mu ustawili lampy na nasze warunki. Po jeździe wieczorkiem nie dostrzegam aby był jakiś problem z doświetleniem drogi i nikt mi nie sygnalizował iż go oślepiam ;-)
No to fajnie :mrgreen: czyli rozumiem że da się tak podregulować żeby było spkoko.
Dzięki za info w tym tyg planuje się zabrać za regulacje.

Awatar użytkownika
north_pole
bywalec
bywalec
Posty: 24
Rejestracja: pt 13 lut 2009, 22:49
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Loughborough/Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: north_pole » wt 24 lis 2009, 20:25

Vitaj
Z mojego doświadczenia wiem, że w europejskich vitkach montowane są lampy przeznaczone na rynek europejski i to którą stronę drogi doświetlają ustawiane jest wyłącznie poprzez regulację. Odpowiedni kod oznaczający kraj na który dany reflektor jest przeznaczony umieszczony jest na szybce tegoż reflektora a tabelkę możesz znaleźć chciażby tutaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=74878. W moim vitku kupionym i użytkowanym w UK zamontowane są reflektory o kodzie E13 czyli na rynek w Luksemburgu
pozdrawiam

Awatar użytkownika
elco
klepacz
klepacz
Posty: 911
Rejestracja: sob 07 mar 2009, 21:49
Imię: Tomek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Kontakt:

Post autor: elco » wt 24 lis 2009, 20:32

north_pole pisze:Vitaj
Z mojego doświadczenia wiem, że w europejskich vitkach montowane są lampy przeznaczone na rynek europejski i to którą stronę drogi doświetlają ustawiane jest wyłącznie poprzez regulację. Odpowiedni kod oznaczający kraj na który dany reflektor jest przeznaczony umieszczony jest na szybce tegoż reflektora a tabelkę możesz znaleźć chciażby tutaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=74878. W moim vitku kupionym i użytkowanym w UK zamontowane są reflektory o kodzie E13 czyli na rynek w Luksemburgu
pozdrawiam
To oznaczenie to nie kraj na jaki przeznaczony jest reflektor, ale oznaczenie kraju, ktory wydal homologacje, tudziez dopuszczenie dla danego reflektora. Najistotniejszym oznaczeniem jest znak strzalki. Jezeli na reflektorze widnieje strzalka skierowana w lewo albo strzalka zakonczona z obu stron grotami, to takie reflektory przeznaczone sa do ruchu lewostronnego, albo oswietlaja droge symetrycznie (USA).
"Wystarczy by dobry człowiek nie robił nic a zło zatriumfuje" E.Burke.

Awatar użytkownika
north_pole
bywalec
bywalec
Posty: 24
Rejestracja: pt 13 lut 2009, 22:49
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Loughborough/Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: north_pole » wt 24 lis 2009, 21:00

mea culpa - za bardzo chciałem wierzyć że mam uniwersalne reflektory faktycznie strzałki w prawym reflektorze pokazują w prawo natomiast w lewym jedna w prawo druga w lewo (zakładam że ta w lewo oznacza kierunek dla świateł drogowych) więc regulacja może pomóc ale idealnie raczej nigdy nie będzie :(

Awatar użytkownika
grzegrzol
pisarz
pisarz
Posty: 405
Rejestracja: czw 28 maja 2009, 13:30
Imię: grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: londyn

Post autor: grzegrzol » śr 25 lis 2009, 16:17

Jak przeszedł przegląd to ustaw światła coby nie oślepiały innych i daj sobie spokój z wymianą- chyba, że takie ustawienie nie będzie dawać odpowiedniej długości pasma oświetlającego. Jeżeli nie jeździsz po nocy to nawet daj sobie spokój z regulacją bo jak poświecisz komuś w twarz to przynajmniej pewne, że cie zobaczy. Ja w dzień, po mieście jeżdżę na światłach drogowych i dużo więcej aut mnie zauważa niż jak jeżdżę na krótkich a szczególnie jak przeciskam się w korkach.
RZEŹNIK ZE SHROPSHIRE

Awatar użytkownika
brii
pisarz
pisarz
Posty: 452
Rejestracja: śr 16 gru 2009, 12:50
Imię: Maciej
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: brii » sob 26 gru 2009, 17:39

8Bodzio8 pisze:Dzięki bogu że szkolenie firmowe miałem w ustroniu 100 km od miejsca zamieszkania bo rączki mi troszeczkę uschły hehehe. Jak by szkolonko było nad morzem też bym się pewnie porwał ale chyba rączki by mi odpadły hehehehe. Ale pierwsze km na VITKU zapamiętam do końca życia. Z km na km sprzęcik zachwyca mnie coraz bardziej. Narazie jestem mistrzem prostej hehe narazie w zakręty wchodzę po kwadracie. Muszę gdzieś poczytać o technice pokonywania zakrętów, przeciwskręcie itd. Coś czuje że ta zima będzie bardzo długa jak dla mnie :sad:
Polecam wizytę na torze - nie w celu ścigania się ale doskonalenia - jest tam bezpiecznie a każde okrążenie daje więcej niż 50km po ulicach :)
Katarzynki to takie pierniczki
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.

Awatar użytkownika
8Bodzio8
pisarz
pisarz
Posty: 319
Rejestracja: sob 21 lis 2009, 13:09
Imię: Tomek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: 8Bodzio8 » ndz 27 gru 2009, 00:12

brii pisze:
8Bodzio8 pisze:Dzięki bogu że szkolenie firmowe miałem w ustroniu 100 km od miejsca zamieszkania bo rączki mi troszeczkę uschły hehehe. Jak by szkolonko było nad morzem też bym się pewnie porwał ale chyba rączki by mi odpadły hehehehe. Ale pierwsze km na VITKU zapamiętam do końca życia. Z km na km sprzęcik zachwyca mnie coraz bardziej. Narazie jestem mistrzem prostej hehe narazie w zakręty wchodzę po kwadracie. Muszę gdzieś poczytać o technice pokonywania zakrętów, przeciwskręcie itd. Coś czuje że ta zima będzie bardzo długa jak dla mnie :sad:
Polecam wizytę na torze - nie w celu ścigania się ale doskonalenia - jest tam bezpiecznie a każde okrążenie daje więcej niż 50km po ulicach :)
Właśnie właśnie co do kursów doskonalących na 100% na początku przyszłego sezonu tylko jedno pytanie gdzie na śląsku można taki kurs znaleźć?? Ew gdzie jest na śląsku tor na którym mozna pośmigać ??

Awatar użytkownika
brii
pisarz
pisarz
Posty: 452
Rejestracja: śr 16 gru 2009, 12:50
Imię: Maciej
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: brii » ndz 27 gru 2009, 08:48

8Bodzio8 pisze:Właśnie właśnie co do kursów doskonalących na 100% na początku przyszłego sezonu tylko jedno pytanie gdzie na śląsku można taki kurs znaleźć?? Ew gdzie jest na śląsku tor na którym mozna pośmigać ??
Ja uderzam na tor Poznań - możemy pojechać razem. Do Cz-wy masz 30 minut, z Cz-wy do Poznania jakieś 3 godziny. W razie dzwona na torze (odpukać) reszta mojej brygady jedzie dostawczakiem co by motocykle zapakować i przywieźć. Po treningach zazwyczaj zostaję w Poznaniu do niedzieli, bo reszta brygady bierze udział w zawodach - jest na co popatrzeć, a wzięcie udziału nawet jako mechanik w zawodach to fajna sprawa :)
Katarzynki to takie pierniczki
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości