Strona 1 z 1
					
				jak sie reguluje zawory w vfr 750 z 95 roku?
				: śr 20 wrz 2006, 21:43
				autor: koks
				pytanie jak powyzej. serwis sie kroi wiec pytanie jak sie reguluje zawory czy srubkami czy plytkami i jakie te luzy powinny byc?co musze zdemontowac zeby dojsc do zaworow?
			 
			
					
				
				: śr 20 wrz 2006, 21:47
				autor: Vlaad
				Plytki, a jakie luzy to dopiero w sobote znajde.
			 
			
					
				
				: śr 20 wrz 2006, 22:07
				autor: Lucek
				plytki
dobra wiad-zdejmiesz wszystko i bedziesz sie bral do reg a tu sie okaze ze nie trzeba bo sa w normie. 
zla wiad-w VFR jest tak ciasno ze bedziesz mial przeje..ane
			 
			
					
				
				: czw 21 wrz 2006, 10:00
				autor: zbyl
				generalnie dojsc do tylnich cylidrow bez problemu. Gorzej z przednimi 
jesli jestes magikiem to da sie to zrobic bez sciagania chlodnicy. 
Jesli nie jestes to trzeba scagac i bedziesz miec troszke wiecej miejsca.
A jak sie reguluje no na poczatek mierzysz luzy potem sprawdzasz 
z ksiazka i ewentaulnie wymieasz plytki albo robisz przekladke z innych jesli sie da
potem skladasz i znowu mierzysz .. jesli jest ok 
to masz po regulacji i tyle 
pozdrowka
zbyl
 
			 
			
					
				
				: czw 21 wrz 2006, 18:03
				autor: Vlaad
				Luzy zaworowe w/g Clymer Manual dla rocznika powyżej '90:
Zawory dolotowe:     0,13 - 0,19 mm
Zawory wydechowe: 0,22 - 0,28 mm
PeeS
Jak zwylke głupie amerykany używają tych swoich cali i stóp (oby czystych  

 ). Ponieważ ludzko wyskalowane szczelinomierze nie pozwalają na pomiar np 0,22, po naszemu powinno być:
dolot: 0,15 - 0,20 mm
wydech: 0,25 - 0,30 mm
Jeżeli się mylę, niech mnie ktoś poprawi.
aVe vfr
 
			 
			
					
				
				: czw 21 wrz 2006, 18:16
				autor: ppamula
				Koks, ogólnie to jest na tyle pracochłonne że warto oddać to mechanikowi specjaliście, tymbardziej że musisz mieć porządny szczelinomierz i być gotowym na wymianę płytek. A zatem trzeba mieć ich jakiś zapas. 
Co bęzdie jak porozkręcasz pokrywy głowicy, pomierzysz i okaże się że musisz dokupić płytki ale nie wiesz jakie bo nie wiesz co jest obecnie wsadzone w popychacze zaworowe? A jak rozkręcisz rozrząd to unieruchamiasz moto dopuki nie kupisz poprawnych płytek. A mechanik może mieć już jakiś zapas swoich. I ma lepszy dostęp do części.
Tak myślę.
Najczęściej jednak okazuje się że luzy są w normie (VFR to jest to  

 ).
pozdro
 
			 
			
					
				
				: śr 25 paź 2006, 21:47
				autor: Ketchup
				szczelinomierze można dokupić odpowiednio w larsonie i louise i masz już kpl, inna bajka to płytki, inną jeszcze sprawą jest tzw dostęp, o ile do tylnich garków jest łatwiej, to trudniej znowu jest wyłapanie punktów nastwaczych przy zakłądaniu wałków, bo rama przeszkadza nieznacznie, ale tam "Per aspera ad astra"
pzdr
			 
			
					
				
				: sob 28 paź 2006, 00:51
				autor: Pawel
				Moje "dwa słowa" o regulacji zaworów - może skorzystacie  

 :
http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,3175470.html
Pawel
 
			 
			
					
				
				: śr 17 sty 2007, 15:55
				autor: GRZECH
				Fajny artykul i sam juz nie wiem czy to takie trudne czy prawie kazdy da radw(w RC-24)
			 
			
					
				
				: śr 17 sty 2007, 19:17
				autor: Hubert
				Pawel pisze:Moje "dwa słowa" o regulacji zaworów - może skorzystacie 
pozwolisz Paweł ,że przyjadę do Ciebie na regulację nawet nie czytam tego bo się nie znam za bardzo.
 
			 
			
					
				
				: czw 18 sty 2007, 21:50
				autor: Pawel
				Nie ma sprawy Hubert  

 Zapraszam !
Pawel
 
			 
			
					
				
				: pn 20 paź 2008, 19:51
				autor: kris2k
				a rozwiazanie konstrukcyjne tych plytek? podszklankowe? nadszklankowe?