Strona 1 z 5

filtr powietrza , nie polecam hiflo

: czw 10 maja 2007, 12:59
autor: lukas 78
witam
Nadszedł czas na wymianę filtra powietrza no i wybór padł na hiflo-wiadomo cena.
Jednak kiedy przszło go wymieniać to był tak słabo spasowany w obudowę , że musiałem go pilnikiem z boków poprzycierać żeby wszedł na luźno.
Teraz sie tak zastanawiam czy przypadkiem nie zamówić miw-meiwa cena 170 zł ale jakoś nie mam zaufania do tego hiflo.
Motocykl niby nie kuleje po wymianie , przynajmniej tego nie wyczułem jeszcze .
Nie wiem jak jest z filtrami Emgo ale cena 80 zł tyle samo co hiflo więc i jakość pewnie podobna.
Czekam na wasze opinie w tej sprawie :pwned

: czw 10 maja 2007, 13:12
autor: Lucek
mi tez ciezko wchodzil (filtr w obudowe) ale wcisnalem (filtr w obudowe.raz sie tylko zdazylo ze nie moglem wepchnac nie filtra w nie obudowe)

: czw 10 maja 2007, 22:33
autor: lukas 78
z nie filtrami i nie obudowami oraz pasowaniem ich do siebie i wpychaniem to tak czasami jest :lol:

: czw 10 maja 2007, 23:22
autor: DIDI
Ja tam kupiłem filtr powietrza i dosyć cięzko wszedł ale spasowany był idealnie. A moto pracuje zupełnie inaczej na "świażym filterku" od razu sie da to wyczuć :hooray

: pt 09 maja 2008, 09:47
autor: Buła
witam,moge sie przyłonczyc do nie polecenia filtró Hilfo,tez kupiłem i nie pasuje,teraz mysle czy piłowac czy wymianiac.ale gówno :evil:

[ Dodano: 2008-05-09, 13:38 ]
byłem wymienic,ten badziew oddałem a zamówiłem Meiwa,zobaczymy jak ten wypadnie pod wzgledem jakosci.

: pt 09 maja 2008, 16:55
autor: KolczyK
do rc46 z 99 roku nei narzekałem, ale jużpapiera nie wrzuce chiba jak kpiłem k&n'a, zobacze jak syf siębędzie zbierał, bo jak pędzel dajesz za gościem, który kamyczki sypie czy pruszy paiskiem to filtr zapieprzony moment jest, ciekaw jestem jak poradzi sobie k&n, papier rewelacyjnie powstrzymywał ten badziew

: czw 15 maja 2008, 20:28
autor: Fabiq
zakladajac k&n musisz sie liczyc ze znacznym wzrostem spalania, hiflo sprzedaje sie bardzo dobrze zapewne dlatego ze ma taka wlasnie cene ale zwrotow jeszcze nie odnotowalem

: pt 16 maja 2008, 00:30
autor: KolczyK
Fabiq pisze:zakladajac k&n musisz sie liczyc ze znacznym wzrostem spalania
odnotowałem jednak spadek spalania....nie tylko Ja....

: śr 21 maja 2008, 10:12
autor: Fabiq
zastanawiajace

: śr 21 maja 2008, 10:53
autor: kiki
mi w rc24 tez spadlo zuzycei paliwa. A co filtra hilfo to sprobujcie go podgrzac suszarką do wlosów i moze wtedy plastik zrobi sie bardziej elastyczny i uda sie go wsadzic w airbox

: sob 20 lut 2010, 20:33
autor: Siara
Fabiq pisze:zakladajac k&n musisz sie liczyc ze znacznym wzrostem spalania
Tego nie rozumiem, skoro lepsza przepustowość i mniejsze obciążenie dla silnika, to dlaczego większe?!

: sob 20 lut 2010, 20:40
autor: zEN
wIĘCEJ POWIETRZA DOSTAJE...

: sob 20 lut 2010, 20:47
autor: kiki
w gazniku przez k&n dostaje wiecej powietrza wiec mniej paliwa ciągnie (chyba ze zmieni się dysze), we wtrysku jak silnik dostaje wiecej powietrza to komp każe dac wiecej paliwa aby mieszanka była ok :)- to tak sobie to wyobrażam :) he he

: ndz 21 lut 2010, 00:29
autor: Arnold
kiki, sama racja.
Z tego wynika, że nie musisz dawać tyle gazu żeby jechać tak jak z filtrem o mniejszej przepustowości. Po prostu takie samo przekręcenie manetki będzie powodowało większą prędkość, albo ta sama prędkość będzie osiągana przy mniejszym przekręceniu manetki.

: ndz 21 lut 2010, 00:50
autor: Siara
No to tyle "zaoszczędzimy" kupując K&N'a, że moto więcej spali, albo podniesiemy "oszczędności" kupując PCIII żeby zmiana filtra miała sens i normalne spalanie a wręcz mniejsze...

Czyli wydamy z 250 na filtr, z 1200 na PC, to ja już wole chyba zmieniać filtr na oryginalny co 2 lata za 90PLN i nie bawić się w to sztuczne "oszczędzanie" kosztem 1KM, a po prostu jeździć nie tracąc czasu na mycie K&N'a... 8)