Jaka regulacja zaworow w RC-24
-
seba_VF750FR
- klepacz

- Posty: 901
- Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
-
seba_VF750FR
- klepacz

- Posty: 901
- Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
- DIDI
- klepacz

- Posty: 1575
- Rejestracja: pt 01 gru 2006, 23:11
- Imię: Daniel
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
Zaworki wyregulowane, świeczki wymienione, filtr powietrza jutro i jazda bedzie. Wyleciałem do miasta i pałownia mnie shaltowała, bo światło mi nie działało tylne, a jak wyjeżdżałem z domu to działało
jak sie okazało miałem spaloną jedna żarówkę a w drugiej oprawka tak zaśniedziała, zę masy nie było, dobrze że młody pies to nic nie mruczał tylko spadać kazał i zrobić to szybko, wiec zrobiłem 
Panie władzo jechałem szybko, bo ja kocham zapier...lać 
DIDI
DIDI
- Pawel
- pisarz

- Posty: 349
- Rejestracja: pn 15 maja 2006, 08:28
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Wtrące sie, bo wczoraj w pracy poruszyliśmy temat. Zatem odpowiadam tutaj 
Sprawdzone w Autodacie (mojej, wydanie 2001). Poprawne dane: 0,13 i 0,20 w latach 86 i 87 oraz 0,12 i 0,19 w 88.
Rocznik 89 w Autodacie to RC 36 więc stąc inne luzy, ale też inna technika (czyli regulacja płytkami). W opisie występuje ona w latach 89-93. Niedowiarkom radzę zerknąć na inne dane, np. lagi 41 mm, tylna opona 170 i kilka innych detali.
Sprawdzone w Autodacie (mojej, wydanie 2001). Poprawne dane: 0,13 i 0,20 w latach 86 i 87 oraz 0,12 i 0,19 w 88.
Rocznik 89 w Autodacie to RC 36 więc stąc inne luzy, ale też inna technika (czyli regulacja płytkami). W opisie występuje ona w latach 89-93. Niedowiarkom radzę zerknąć na inne dane, np. lagi 41 mm, tylna opona 170 i kilka innych detali.
Gwiaza rocka, czarny koń wyścigów motocyklowych, kwiat polskiego dziennikarstwa, mistrz obiektywu - ot zwykły skromny chłopak ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości

