Macie problem z mechaniką VFRy? Piszcie.
-
marekk
- Posty: 10
- Rejestracja: wt 21 sie 2007, 14:30
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: marekk » wt 21 sie 2007, 18:21
Witam
w mojej VFR z '91r na luzie silnik nierówno pracuje czy trzeba synchronizować gażniki czy zawory regulować
Pozdrawiam
-
Gienio
- klepacz

- Posty: 1807
- Rejestracja: pn 17 lip 2006, 16:29
- Imię: Grzegorz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Sosnowiec
-
Kontakt:
Post
autor: Gienio » wt 21 sie 2007, 19:42
jesli dawno nie wykonywales obu tych operacji to proponuje zrobic komplecik
-
Lucek
- stary wyjadacz

- Posty: 3481
- Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
- Imię: LUCYna/fer
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: EP
Post
autor: Lucek » wt 21 sie 2007, 19:44
oba
zalezy jeszcze jakie sa wahania tych obrotow bo jesli nie wielkie to ni licz ze wskazowka bedzi stala jak w r4 nieruchomo po dobrej reg. to V4
Nie ma boga, jest Mmmmotór!
-
marekk
- Posty: 10
- Rejestracja: wt 21 sie 2007, 14:30
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: marekk » wt 21 sie 2007, 22:26
stałem sie niedawno posiadaczem vfrki i właśnie dlatego mnie to zastanawia czy tak ma być czy niezbędna jest regulacja poprzedni właściciel jeżdził nią 5 miesięcy i też nie wie kiedy była regulacja, wahania niby nie są wielkie ale po odgłosie słychać że praca nie jest równa może tak ma być, poza tym wszystko jest ok wchodzi i spada z obrotów prawidłowo przyśpiesza też wzorowo
-
KolczyK
- stary wyjadacz

- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
-
Kontakt:
Post
autor: KolczyK » śr 22 sie 2007, 12:03
no ale wahania masz miedzy 1 tys a 2 tys ? czy 1400 1500 np ? podaj jakas tendencje to cos mozna powiedziec...generalnie u mnie chodzi na 1400 1500 zalezy od rpzgrzania sprzeta
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA <<
www.kolczynscy.pl >>>
-
marekk
- Posty: 10
- Rejestracja: wt 21 sie 2007, 14:30
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: marekk » śr 22 sie 2007, 12:58
wahania są między 1000 a 1100
-
Lucek
- stary wyjadacz

- Posty: 3481
- Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
- Imię: LUCYna/fer
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: EP
Post
autor: Lucek » śr 22 sie 2007, 13:14

daj sobie spokoj
jest ok
ale reg i synchro na pewno nie zaszkodza
Nie ma boga, jest Mmmmotór!
-
wasyl
- stary wyjadacz

- Posty: 3148
- Rejestracja: pn 12 lut 2007, 21:19
- Imię: Daniel
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontakt:
Post
autor: wasyl » śr 22 sie 2007, 13:18
marekk,
Na jałowym powinna mieć 1400-1500.
A jak jest zimna to tak chodzi.
Jestem skromnym człowiekiem-a o swojej skromności mogę godzinami napierd.....
Nigdy nie jeździj szybciej, niż potrafi latać Twój anioł stróż !!!
-
marekk
- Posty: 10
- Rejestracja: wt 21 sie 2007, 14:30
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: marekk » śr 22 sie 2007, 14:28
z tego co wyczytałem w serwisuwce to powinno być 1000+/-100 więc już nie wiem bo piszecie że 1500, może podkręcić wolne obroty?
-
Lucek
- stary wyjadacz

- Posty: 3481
- Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
- Imię: LUCYna/fer
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: EP
Post
autor: Lucek » śr 22 sie 2007, 16:39
raczej 1100-1200
Nie ma boga, jest Mmmmotór!
-
marekk
- Posty: 10
- Rejestracja: wt 21 sie 2007, 14:30
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: marekk » czw 23 sie 2007, 16:32
znalazłem prawidłową wartość powinna mieć 1200+/-100, msze troszke podkręcić i w drogę, dziękuję za pomoc
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości