Strona 1 z 1

Zna ktoś niemiecki ? potrzebne tłumaczenie jednej A4

: ndz 17 kwie 2011, 13:06
autor: KolczyK
Hej, potrzebuję przetlumaczyć to co widać.

Jest to mi potrzebne do całościowego odblokowania FZ6

odwdzięczę się browarkiem lub co Bóg da :aww

bo JA w niemieckim to tylko Ich liebie dich i ein zwei drei :biggrin

: ndz 17 kwie 2011, 13:46
autor: orzyl
ja nie znam ale translate.google.pl znają :)

: ndz 17 kwie 2011, 14:32
autor: Panasonix82
Zrozumiałem tylko początek :)
Jest to instrukcja zwiększenia mocy w FZ6.
Zdjąć siedzenie, bak i filtr powietrza, wymontować obudowę przepustnicy ... jest wzmianka o jakiejś sprężynie powrotnej ... więcej nie wiem...

: ndz 17 kwie 2011, 16:37
autor: KolczyK
tak i o tym wiem, interesuje mnie co zrobic z modulem :-)

z cięgnem chodzi o to .... co widać na dole

uciąć i będzie 100% odwinięcia przepustnicy. tak też dławią NASZE VFR 800FI ;ub podobnie, wtedy jest ograniczona manetka. Oczek tak miał, a motung z Niemcowni. Teraz idzie o niebo lepiej ponoć.

: ndz 17 kwie 2011, 16:59
autor: VFRKrzysztof
Bitte:
Instrukcja montażu zestawu zwiększającego moc w FZ6
Zdemontować siedzenie, bak i filtr powietrza.
Zdemontować całkowicie obudowę przepustnicy
Odłączyć cięgna gazu.
Odkręcić nakrętkę mocującą to kółko, na którym siedzi linka gazu (nie wiem jak to kółko się fachowo nazywa – przypis tłumacza :-) ), zdjąć sprężynę powrotną, założyć "kółko" z zestawu (oznaczenie: 72kW)
Założyć sprężynę powrotną, założyć nakrętkę i dokręcić ją z odpowiednim momentem
Zamontować cięgna gazu
Zamontować obudowę przepustnicy
Kabel masowy otrzymany w zestawie podłączyć do modułu zapłonowego (w miejscu pokazanym na szkicu), a drugi koniec połączyć z masą (wcześniej wyciągnąć zaślepki z konektora).
Zamontować filtr powietrza, bak i siedzenie.

: ndz 17 kwie 2011, 19:44
autor: KolczyK
wcześniej wyciągnąć zaślepki z konektora)
a konektor to w sumie co jest ? nie bardzo kojarzę jakieś doddatkowa kostka z jakimiś ogranicznikami ?

Dziękuję bardzo KRzysztof :-) mam u Siebie Russian Standard :D:D:D hehe dzekuję raz jeszcze.

: ndz 17 kwie 2011, 20:34
autor: VFRKrzysztof
Tłumacząc z polskiego na polski konektor znaczy złącze lub złączka lub połączenie :-) Znaczy się albo na kablu albo na module w tym miejscu, w którym należy podłączyć kabel, jest jakaś zaślepka, którą przed podłączeniem kabla należy usunąć.
A Russian Standard w instrukcji nie występował więc nie wiem osochozi. Czy to jest jakiś dodatkowy element niezbędny do zwiększenia mocy? :-)

: ndz 17 kwie 2011, 22:41
autor: KolczyK
jak będziesz na pomorzu to zapraszam na Russian Standard :mrgreen:

dzięki za sprostowanie, doszukiwałbym się pewnie .... jakiegoś dodatkowego łącza....chociaż z lewej mańki są jakieś wolne kostki ... sprawdzę to. dzięki, ciekaw jestem jak zachowa się motocykl po usunięciu samego ogranicznika. A z modułem powalczę potem.

: ndz 17 kwie 2011, 23:09
autor: VFRKrzysztof
Za zaproszenie dziękuję. Mam w 3mieście takiego klienta, że zawsze, jak od niego wychodzę, to mam ochotę się napić :mrgreen:
A jedna z tych wolnych kostek to jest właśnie to cuś, co trzeba spiąć z masą. Może jutro z Pasikonixem znajdziemy kawałek kabla i przeprowadzimy tuning Fazera jego żonki. Jak się nic nie zjara, to będzie znaczyło, że dobrze przetłumaczyłem instrukcję :mrgreen:

: ndz 17 kwie 2011, 23:58
autor: KolczyK
zatem jak nie będę w morzu to chętnie uraczę zimną, lecz wiążącą :biggrin

:mrgreen: sądząc po ramie i ogóle motocykla to mają wersję S2, deFUCKto ma ona już zawilgocone 72KW czyli 98 PS, ale jak macie ochotę przybroważyć i pokombinować to bronił nie będę :biggrin

generalnie myślę, że fajnie by bylo sprawdzić moduł 98PS u Nas i wszystko byłoby jasne