Strona 1 z 1

myślałem, że nie istnieje brzydka VFRka

: czw 27 sty 2011, 22:25
autor: lu73k

: czw 27 sty 2011, 22:49
autor: sams0n
Nie rozumiem co tutaj jest nie tak. Żaden wiejski tuning (malowanie to już zależy od upodobań) reszta to VFR 400 z czego mi wiadomo przeznaczony model głównie na tor.. Mnie się podoba i dla mnie wymiata!

: czw 27 sty 2011, 23:05
autor: makiak
nie wiem czemu Cię tak dziwi ta 400 popatrz na RC30, zobaczysz dlaczego wyglada tak a nie inaczej.....

: czw 27 sty 2011, 23:08
autor: Jarecki2102
Z tym brzydkie to nie przesadzaj. W sumie w europie rzadki model nawet bez większych przeróbek tylko wydech na lewą żeby koło było widać i niezły pomysł na lakier. Jak ci się nie podoba to zerknij na inne modele motocykli z lat 88-92 tak jak był produkowany. Ciekawe, że w opisie aukcji jest to rocznik 1994. Hm pierwsza rejestracja 1999. Coś koleś kręci.

: pt 28 sty 2011, 06:43
autor: stoodent1
Urok tamtych lat :) przód wyraźnie bije w stronę gsx750r :)
daje radę!

: pt 28 sty 2011, 08:11
autor: Hefajstos
Ma swój urok!

: pt 28 sty 2011, 08:26
autor: ivan
lu73k, Weź pod uwagę że była robiona w czasach jak i Ciebie robili :), a więc takie były trendy :)
Dla mnie fajny klasyk. Wszystkie tak wyglądały:)

: pt 28 sty 2011, 09:09
autor: awiater
Wymiata, to obuwie tego gościa co stoi obok moto:-)

: pt 28 sty 2011, 11:46
autor: grzegrzol
Jarecki2102 pisze:Z tym brzydkie to nie przesadzaj. W sumie w europie rzadki model nawet bez większych przeróbek tylko wydech na lewą żeby koło było widać i niezły pomysł na lakier. Jak ci się nie podoba to zerknij na inne modele motocykli z lat 88-92 tak jak był produkowany. Ciekawe, że w opisie aukcji jest to rocznik 1994. Hm pierwsza rejestracja 1999. Coś koleś kręci.

Pierwsza litera na tablicy oznacza rok pierwszej rejestracji a nie produkcji (np. L-94, R-97 itd...). Może przyjechała z Japoni w 94 albo wyjechała w tym roku z salonu. Honda po zakończeniu produkcji w 92r jeszcze przez kilka lat sprzedawała VFR400. Ten sprzęt wygląda na oficjalny UK model bo ma osobne kierunki z tyłu (nie w lampie), powinien mieć też licznik w milach i chłodnicę oleju, której chyba nie było w Japońskich wersjach. Fajny sprzęcior i fajnie się prowadzi tylko trochę przykłusy, dobry dla kobity. Pozycja prawie identyczna z CBR 400.