dla posiadaczy TRIUMPHA ocena po 50000km
: pn 01 lis 2010, 20:59
3739 km - klocki hamulcowe z tylu
7928 km - komplet opon BT 020
12931km - klocki hamulcowe z tylu
16082 km - opona tyl
22663 km - klocki hamulcowe z tylu, opony Dunlop D 208 RR
25111km - opony BT 020 komplet
26985 km - klocki hamulcowe z tylu
28861 km - zespol napedowy (zebatki, lancuch ) tercze hamulcowe, klocki z przodu software update
29099 km - opony komplet Avon Azaro AV 45/46 ST
33777 km - pekla pomocnicza rama pod siedzeniem ktora zostala zespawana
35844 km - klocki hamulcowe z tylu
37509 km - opony komplet Avon AV 59/60 Viper Sport
41275 km - wymiana lozyska tylnego kola z tylna tarcza, klockami i sensorem ABS'u
43630 km - opony komplet Pirelli Diablo Strada
47607 km - Sruba /bolec przedniego amortyzatora ( po polsku chyba lagi ) klocki z przodu
Kompresja spadla z 17 na 16,5
i dla podniesienia mniemania o triumfie opis z forum motocyklistów:
Kiedys gdy zaczynalem przygode na 2 OO zastanawialem sie kto w ogole kupuje Triumpha ? Po zrobieniu PJ zaczal sie okres testowania i szukania sprzetow. Nie omieszkalem zapoznac sie z Triumph'em ( starym ) ST i Daytona 955i. Na starym ST mialem wrazenie, ze dorysowano mi pod dupsko cala reszte. Ergonomia 100 %, wrazenia z jazdy super, kladlem go na winklach tak, ze w porownaniu z moim GSX 600 F moglem sobie tylko pomarzyc.
Nastepnie zaczalem juz regolarnie interesoeac sie ich modelami. Daytona 600, Rocket III, Daytona 675, najlepszy w klasie stock w swojej grupie ( tylko, ze na nadgarstki przy przepisowej jezdzie idzie biggrin.gif ) Speed Triple rewelacja pod chyba kazdym wzgledem. Nowy ST ( zamiescilem swego czasu w tym temacie wynik testu dlugodystansowego jest na pierwszym miejscu w niemieckim czasopismie przed BMW czyli cos w tym musi byc. Swego czasu gdyby nie fakt podpisania umowy K-S na " K " to dzis mialbym nick nie ks, a st-rider ( o 3 tyg za pozno ). )
St-ciak naprawde swietna maszyna pod wzgledem i zawieszenia i jednostki napedowej ktora nie zostawia nic do zyczenia ( poza moze wieksza moca ) idealnym rozwiazaniem bylby w nim silnik z Daytony 146 KM. Handlarz zapewnil mnie jednak ze przed rokiem 2008 nic nowego nie wyjdzie, moze przedluzyc sie to nawet do 4 lat. Moze to jednak kit, kto wie ?
Jedyna wada w Triumph'ie to brak ABS'u w wiekszosci modeli jak i brak kardana w "niektorych" mnie interesujacych modelach. Coz nie mozna miec wszystkiego. Moze nastepny bedzie Triumph ?
Moge ta marke polecic kazdemu z spokojnym sumieniem.
crossy.gif
PS. Czego zupelnie nie rozumiem, jak mozna kupic nowa 600 japonska majac mozliwosc kupna
Daytony 675 ??? banghead.gif Ludzie czytajcie prase bo po to ona jest !
7928 km - komplet opon BT 020
12931km - klocki hamulcowe z tylu
16082 km - opona tyl
22663 km - klocki hamulcowe z tylu, opony Dunlop D 208 RR
25111km - opony BT 020 komplet
26985 km - klocki hamulcowe z tylu
28861 km - zespol napedowy (zebatki, lancuch ) tercze hamulcowe, klocki z przodu software update
29099 km - opony komplet Avon Azaro AV 45/46 ST
33777 km - pekla pomocnicza rama pod siedzeniem ktora zostala zespawana
35844 km - klocki hamulcowe z tylu
37509 km - opony komplet Avon AV 59/60 Viper Sport
41275 km - wymiana lozyska tylnego kola z tylna tarcza, klockami i sensorem ABS'u
43630 km - opony komplet Pirelli Diablo Strada
47607 km - Sruba /bolec przedniego amortyzatora ( po polsku chyba lagi ) klocki z przodu
Kompresja spadla z 17 na 16,5
i dla podniesienia mniemania o triumfie opis z forum motocyklistów:
Kiedys gdy zaczynalem przygode na 2 OO zastanawialem sie kto w ogole kupuje Triumpha ? Po zrobieniu PJ zaczal sie okres testowania i szukania sprzetow. Nie omieszkalem zapoznac sie z Triumph'em ( starym ) ST i Daytona 955i. Na starym ST mialem wrazenie, ze dorysowano mi pod dupsko cala reszte. Ergonomia 100 %, wrazenia z jazdy super, kladlem go na winklach tak, ze w porownaniu z moim GSX 600 F moglem sobie tylko pomarzyc.
Nastepnie zaczalem juz regolarnie interesoeac sie ich modelami. Daytona 600, Rocket III, Daytona 675, najlepszy w klasie stock w swojej grupie ( tylko, ze na nadgarstki przy przepisowej jezdzie idzie biggrin.gif ) Speed Triple rewelacja pod chyba kazdym wzgledem. Nowy ST ( zamiescilem swego czasu w tym temacie wynik testu dlugodystansowego jest na pierwszym miejscu w niemieckim czasopismie przed BMW czyli cos w tym musi byc. Swego czasu gdyby nie fakt podpisania umowy K-S na " K " to dzis mialbym nick nie ks, a st-rider ( o 3 tyg za pozno ). )
St-ciak naprawde swietna maszyna pod wzgledem i zawieszenia i jednostki napedowej ktora nie zostawia nic do zyczenia ( poza moze wieksza moca ) idealnym rozwiazaniem bylby w nim silnik z Daytony 146 KM. Handlarz zapewnil mnie jednak ze przed rokiem 2008 nic nowego nie wyjdzie, moze przedluzyc sie to nawet do 4 lat. Moze to jednak kit, kto wie ?
Jedyna wada w Triumph'ie to brak ABS'u w wiekszosci modeli jak i brak kardana w "niektorych" mnie interesujacych modelach. Coz nie mozna miec wszystkiego. Moze nastepny bedzie Triumph ?
Moge ta marke polecic kazdemu z spokojnym sumieniem.
crossy.gif
PS. Czego zupelnie nie rozumiem, jak mozna kupic nowa 600 japonska majac mozliwosc kupna
Daytony 675 ??? banghead.gif Ludzie czytajcie prase bo po to ona jest !