Strona 1 z 2
: pn 11 paź 2010, 13:07
autor: daro1980
dementuje

po całym sezonie

... chce zmienić na Varadero mam plany na przyszły rok jechać jeszcze dalej i tak myślę ze wiadro będzie wygodniejsze ... a poważnie jak nie sprzedam teraz to będę latał jeszcze jeden sezon ...
: pn 11 paź 2010, 13:23
autor: Łysolek
to nie sprzedawaj bo w maju w przyszłym roku jedziemy gdzieś na Zachód

wtym roku nie wyszło to w przyszłym już musi
: śr 13 paź 2010, 17:40
autor: binio
Sorry za ot ale musze napisac - Viadro NIE JEST WYGODNIEJSZE, twierdze tak ja, podobnie pewnie Daniel, ktory tez Viadrem smigal, czy np Konrad z forum Varaderopoland, ktory tez zmienil je na Vfrke

Wg mnie do szosowej turystyki VFRka jest o wiele lepsza i wygodniejsza od Viadra

: czw 14 paź 2010, 07:05
autor: daro1980
binio pisze:VFRka jest o wiele lepsza i wygodniejsza od Viadra
to mnie teraz zaskoczyłeś ...a trochę więcej szczegółów tej myśli ????
bo jeżeli chodzi o kierowce to i może bym się zgodził ( nie jeździłem jeszcze wiadrem) ale pasażer ma na pewno lepiej na wiaderku i tutaj wątpliwości pewnie niema co ?
: czw 14 paź 2010, 09:22
autor: binio
Hmm moja eks wolala VFRka smigac na plecaku.
Wiadomo, ze to subiektywne mocno jest, ale wydaje mi sie, ze pozycja lekko pochylona do przodu jest najbardziej naturalna pozycja na moto. Na Viadrze dosc szybko zaczynalem czuc zmeczenie na plecach, zarowno w dolnej czesci jak i w karku, VFRka robilem po 1300km "na raz" i po szybkim prysznicu lecialem na balet 30km dalej, zero zmeczenia, bolow itp. Viadro jest wyzsze/wieksze przez co duzo bardziej wrazliwe na wiatr boczny, trzeba uwazac przy wyjezdzaniu z tunelu lub zza tira bo mozna sie zaskoczyc. Co do pasazerki - musialbym Judy zapytac dlaczego, ale ona twierdzila, ze VFRa wygodniejsza. Inna sprawa, ze zawsze miala z tylu kufer z oparciem, wygodne trzymanie itp. No i ja jestem raczej wysoki i szeroki wiec dobrze chronilem ja od wiatru. Z drugiej strony (ale nie wiem czy Ciebie interesujacej) - VFRka ma to "cos", namiastke sportu, wyglad, charakterystyke pracy silnika, pozycje. Wg mnie jest to idealny motocykl szosowy. A w teren - po kilku probach z Viadrem stwierdzilem, ze to moto na pewno nie nadaje sie w teren. VFR z zalozenia jest motocyklem szosowym co nie oznacza, ze omijam nia szutry i polne drogi, ale "to nie to". Viadro ma jedna przewage - lepiej tlumi nierownosci drogi i ma wiekszy przeswit. Co akurat dla mnie nie przekladalo sie na komfort jazdy bo przez mocno wyprostowana sylwetke wszystko szlo na kregoslup. Najlepiej pozycz od kogos Viadro i sie przelec kilkaset km zebys nie zalowal (ja nie wyobrazam sobie zmiany VFRy na Varadero, rozumiem jeszcze zmiane na np Afryke, GSa, Tenerke czy inne ciezkie enduro, ale Viadro z enduro ma niewiel wspolnego, to turystyk SZOSOWY).
: czw 14 paź 2010, 10:26
autor: daro1980
binio pisze:Viadro z enduro ma niewiel wspolnego, to turystyk SZOSOWY
no tu się zgodzę w 100% i tez z takim założeniem chce kupić
binio pisze:ja nie wyobrazam sobie zmiany VFRy na Varadero, rozumiem jeszcze zmiane na np Afryke, GSa, Tenerke czy inne ciezkie enduro
według mojej oceny Afrika GS Tenerka V strom i Viadro to podobna klasa motocykli z którymi raczej VFR nie za bardzo ma coś wspólnego ( no może to ze ma dwa kola)
binio pisze:VFRka ma to "cos", namiastke sportu, wyglad, charakterystyke pracy silnika
mi się wydaje ze V2 ma lepsza charakterystykę ale to zależy co kto lubi
binio pisze:Viadro ma jedna przewage - lepiej tlumi nierownosci drogi
tego właśnie oczekuje
binio pisze:pozycz od kogos Viadro i sie przelec kilkaset km zebys nie zalowal
mam umawianą jazdę próbną czekam na lepsza pogodę ...
: czw 14 paź 2010, 10:50
autor: kruhy
miałem taki sam dylemat, ale doszedłem do wniosku, że Viadro byłoby ok na 2 tygodniową wyprawę we dwoje, a poza tym nie nadaje się do niczego. Z dwojga złego,zresztą za namową Daniela szukam X-a

: czw 14 paź 2010, 11:36
autor: binio
Nie zrozumales mnie

Nie napisalem, ze GS czy Afryka ma cos wspolnego z VFRka, wrecz przeciwnie, dlatego uwazalbym zamiane za sensowna. Wiesz, chce polatac po szutrach itp, ok, zmieniam. Ale ze wszystkich endurasow, Viadro jest, wg mnie najmniej endurowate, dlatego nie widze sensu w zamianie szosowej VFRki na szosowe Viadro.Tak jak napisalem, dla mnie podrozowanie Varadero bylo bardziej uciazliwe niz Vfrką, ale co kto lubi

A co do V2 - zgoda, dlatego teraz rozgladam sie z Sp1/SP2 lub RSVka

: czw 14 paź 2010, 19:18
autor: elco
Ja to bym sie generalnie bal pytac o to na forum VFR

: czw 14 paź 2010, 19:47
autor: binio
Wiesz, ze VFR jest najczesciej wystawianym motocyklem wg jakiegos tam magazynu. I jak tak patrze na dzial Gielda to cos w tym jest. Bardzo duzo Ownersow pozbywa sie swoich sprzetow, mimo ze sa w ekstra stanie (!!!). Trzeba sie rozwijac

: czw 14 paź 2010, 20:11
autor: VFRKrzysztof
Taaaaa, no to w tym gronie jest kilku takich, którzy na wiele lat zatrzymali się w rozwoju

: czw 14 paź 2010, 20:23
autor: kruhy
binio pisze:Trzeba sie rozwijac

dokładnie, niebezpieczne stwierdzenie na forum VFR

: czw 14 paź 2010, 20:33
autor: Fazer72
binio pisze:Viadro NIE JEST WYGODNIEJSZE,
Tak spytam - ile Ty na Wiadrze przejechałeś ???
Co prawda na V-stromie ostatnio jeżdżę a to dość blisko opisywanego jest i trochę się z Twoimi opiniami nie zgadzam......
Daro1980 zależy czego od moto oczekujesz i jeśli Ci czegoś w VFR ce brakuje - to CZEGO .
: czw 14 paź 2010, 21:03
autor: kiciol
binio pisze:Wiesz, ze VFR jest najczesciej wystawianym motocyklem wg jakiegos tam magazynu. I jak tak patrze na dzial Gielda to cos w tym jest. Bardzo duzo Ownersow pozbywa sie swoich sprzetow, mimo ze sa w ekstra stanie (!!!). Trzeba sie rozwijac

To o czym piszesz dotyczy nowego modelu...
"W ciągu ostatnich 10 miesięcy Polacy najchętniej wystawiali na sprzedaż modele z 2010 roku, takie jak: Honda VFR..."
: czw 14 paź 2010, 21:41
autor: daro1980
Fazer72 pisze:Daro1980 zależy czego od moto oczekujesz i jeśli Ci czegoś w VFR ce brakuje - to CZEGO
ostatnimi czasy używam motorka prawie wyłącznie na dłuższe wyprawy tj pow 2000 km i zawsze z plecakiem ... i za każdym razem kiedy podczas powrotu przekraczamy polska granice to mam nieodparte wrażenie ze motorek rzuca na koleinach źle wybiera nierówności itd. ogólnie ostatnie km walczymy z motorkiem i bólem wszystkich mięśni i kości ...
... podczas ostatniego wyjazdu miałem możliwość i okazje latać Vstromem dużym i jedyne co mi przeszkadzało to brak pędu powietrza na kasku ... wszystkie inne dolegliwości nie objawiły się ... moto stabilne bez porywczych zachowań , przewidywalne , jednym słowem WYGODNE ...
... V strom a Varadero podobne bardzo są i ze HONDA jeszcze mi się nie popsuła

to myślę ze padło na Viadro ...
... jest jeszcze jeden powód zmiany od nowego roku szykuje mi się dzień w dzień trasa ok 250 km po drodze średnio równej i myślę że na Viadrze będzie mi po prostu wygodniej

...