Strona 1 z 1

VTR STORM, SV1000,TL1000?

: sob 14 sie 2010, 14:28
autor: robsonic
Takie moto jak w temacie mi chodzą po głowie... nie powiem że SV1000 mnie kręci i wiem że suzuki to same stuki :) ogólnie chciałbym mieć fałkę dużą ale jaką? VTR ma 110 koni i to by mi wystarczyło ale SV chodzi w podobie jak vfr a że sprzedałem to jakoś mi brak tego miałczenia :) chodzi mi o wady w/w moto jak mieliscie styczność z tymi sprzętami to proszę o info fachowe :)

: sob 14 sie 2010, 14:50
autor: kiciol

: sob 14 sie 2010, 15:08
autor: Hubu
robsonic a Ciebie sytuacja przypiliła żeby sprzedać swoje moto, a już nad nowym się zastanawiasz :shock:

Re: VTR STORM, SV1000,TL1000?

: sob 14 sie 2010, 16:25
autor: J43
robsonic pisze:Takie moto jak w temacie mi chodzą po głowie... nie powiem że SV1000 mnie kręci i wiem że suzuki to same stuki :) ogólnie chciałbym mieć fałkę dużą ale jaką? VTR ma 110 koni i to by mi wystarczyło ale SV chodzi w podobie jak vfr a że sprzedałem to jakoś mi brak tego miałczenia :) chodzi mi o wady w/w moto jak mieliscie styczność z tymi sprzętami to proszę o info fachowe :)
Mam od niedawna VTR 1000 F.
Jestem z niej bardzo zadowolony :)
MOment obrotowy wiekszy niz w VFR,redukowac musisz z wyczuciem.
Jak na razie wad zadnych nie stwierdzilem :)
Spalanie kolo 7 l na 100 km,a nie 10 czy 12l.
Zaleta-dosc niskie ceny na allegro,wlasnie dzieki krazacym mitom o wysokim spalaniu.

: sob 14 sie 2010, 21:58
autor: robsonic
Hubu pisze:robsonic a Ciebie sytuacja przypiliła żeby sprzedać swoje moto, a już nad nowym się zastanawiasz :shock:
Moto terazniejszre to kawa zx6r z 2002 więc jednej maszyny w garażu nie mam :)

: ndz 15 sie 2010, 01:11
autor: Arnold
http://allegro.pl/item1183523648_honda_ ... 2000r.html
Wydaje mi się że chyba cena nie jest wygórowana mimo tego uszkodzenia.

: ndz 15 sie 2010, 03:37
autor: robsonic
A'rtino pisze:http://allegro.pl/item1183523648_honda_ ... 2000r.html
Wydaje mi się że chyba cena nie jest wygórowana mimo tego uszkodzenia.
To super okazja, za SP1 trzeba dać dużo więcej.... koło, dolot do wymiany i można jezdzić, chyba że coś jeszcze siedzi

: ndz 15 sie 2010, 10:21
autor: J43
A'rtino pisze:http://allegro.pl/item1183523648_honda_ ... 2000r.html
Wydaje mi się że chyba cena nie jest wygórowana mimo tego uszkodzenia.
Piekna sztuka :lol:

: ndz 15 sie 2010, 13:33
autor: robsonic
Ten SP1 fajny, i pewnie bym go kupił :) ale coś mnie ciągnie do SV

: ndz 15 sie 2010, 14:24
autor: msciwuj
Podejrzewam, że akurat felgę można bez szkód wyprostować. Pytanie jak się mają lagi, półki, główka... Bo jakoś mi się widzi, że jak koło tak wygląda, to zawias też mógł dostać.

Ale dlaczego dolot do wymiany? Czegoś nie widzę na tych zdjęciach?

: pn 16 sie 2010, 20:23
autor: kiki
msciwuj pisze:Pytanie jak się mają lagi, półki, główka... Bo jakoś mi się widzi, że jak koło tak wygląda, to zawias też mógł dostać.
no właśnie a do tegu to sa upsy- o wiele bardziej sztywniejsze od klasycznych i one przenoszą strzały na ramę- więc warto się dokładnie przyjrzeć. Ale na pierwszy rzut oka to wygląda ładnie i cena tez dobra :)

: wt 17 sie 2010, 09:06
autor: Vermilion
A jak wypada VTR1000 SP1/2 w porównaniu z TL1000R? Który ma większe jaja?

PS. Dobra reklama TLR'a http://www.youtube.com/watch?v=Smo5fupa ... re=related
Reklamy VTR'a nie ma co pokazywać, bo Honda dała z tym ciała niestety ;]

Ogólnie wizualnie i technicznie wolę VTR'e SP, ale TLR emanuje jakoś większym wkur. dla mnie, a mam już dość grzecznych motocykli :evil Mimo wszystko Suzuki nigdy nie kupię :mrgreen:

: wt 17 sie 2010, 09:14
autor: Arnold
TLR faktycznie to popie*dolony motor. Tylko że to nie wypał Suzuki. Fabryczna wada, wpada w shimmy. Cały '97 rok musiał zjechać na montowanie amorów skrętu. I lubiła rama pękać przy główce. Nowsze roczniki są poprawione ale pierwszy wypust już taką opinię zrobił że bardzo mało ludzi kupowało ten motorek. Jeśli ktoś kiedyś będzie miał zamiar kupić TL która nie ma amora skrętu to jeśli sprzedający go nie dorzuca to nawet nie ma co patrzeć na ten motor.

: wt 17 sie 2010, 15:55
autor: brutoos
Panowie, mówicie o wadach TL1000S, TLR to inny motur, tu nie było szim ani łamiących się ram!