Strona 1 z 13

CZD 2011 ORGANIZACJA

: czw 10 mar 2011, 19:22
autor: Achmed
Tu będą zamieszczane wszystkie informacje dotyczące tegorocznej imprezy w CZD.

Ustalona z dyrekcją data imprezy 04-06-2011

Plan działania

: czw 10 mar 2011, 20:50
autor: ppamula
Dziś było spotkanie w dość szerokim składzie w CZD.
Nas reprentowała Magda Kawa i ja.

Tematy poruszane:
Osoby reprezentujące strony,
Termin imprezy,
Podsumowanie poprzednich akcji,
Ogólny plan imprezy tegorocznej,

Co ustaliliśmy?
Termin 04-06-2011
Godziny imprezy:
9-14 atrakcje na terenie parkowym
15-17 odwiedzanie dzieci na oddziałach i rozdawanie prezentów

Zaproponowane atrakcje (co nie znaczy że wszystkie muszą zaistnieć):
ASG, pokaz broni strzelanie, konkursy
Trenażery - symulatory
Malowanie twarzy
Portrety i karykatury
Wożenie dzieci w motocyklach i quadach
Pokaz kaskaderki przez Piotrusia
Pokaz trialu motocyklowego
Pokaz trialu rowerowego
Skarby i wykrywacze metali
Zdjęcia drukowane na bieżąco
Grochówka z kotła wojskowego
Balony z helem
Paczki z podarunkami
Obsługa dzwiekowa.

Achmed przedstawi osoby które podjęły się odpowiedzialności na poszczególnych odcinkach pracy.

post będzie systematycznie uzupełniany.

: czw 10 mar 2011, 21:14
autor: brylek22
witam,
chciałbym przyłączyć się do pomocy stąd moje pytanie czy są przewidziane jakiś pluszaki dla dzieci?
znam dobrego producenta pluszaków i z tego co pamiętam to miał dosyć niskie ceny
podaje linka na producenta
http://www.pluszak.pl/pl/pl.htm
mogę zająć się zamówieniem i przywiezieniem maskotek
potrzebuje tylko jaki wzór i rozmiar maskotki i będę dzwonić o ceny

: czw 10 mar 2011, 22:32
autor: KAWOWA
Witajcie, chciałam Wam przekazać kilka informacji z dzisiejszego spotkania w CZD, na którym byliśmy razem z Piotrem.
Pierwsza kwestia jest bardzo ciekawa, sama główna dowodząca Dniem Dziecka z ramienia CZD na początku spotkania podzieliła się z nami refleksją, że w zeszłym roku wszystko było przygotowane na wypasie i że super, ale nie chcieliby, abyśmy jeszcze bardziej rozbuchali imprezę, poprzeczka postawiona w zeszłym roku jest jak najbardziej ok., a nawet jeśli będzie niżej, to im to odpowiada :lol: . Fajnie, że mamy niezależnie podobne spostrzeżenia.
Druga ważne kwestia, którą chcę Wam powiedzieć, to taka, ze poprzednimi latami ZAPRACOWALIŚMY SOBIE NA ICH ZAUFANIE I SZACUNEK, było to widać podczas ustalania wszystkiego, w sposobie, w jakim przyjmowali wszystkie nasze propozycje. Z dużym zaufaniem i szacunkiem, chętnie godzili się na każdą propozycję.
Ostatnia kwestia to paczki. I znowu miła niespodzianka, że niezależnie i osoby z CZD i my mieliśmy podobne przemyślenia i wątpliwości. Paczki będą rozdawane po całej imprezie, kiedy już posprzątamy i dzieci zjedzą obiad. Wtedy podzielimy się na grupy i pójdziemy na oddziały rozdać upominki i spędzić jeszcze trochę czasu z dzieciakami. To dobre rozwiązanie, żeby wszystkie dzieci, niezależnie od tego czy mogą zejść na imprezę, czy nie mogły z nami pogadać, pooglądać kaski, otrzymać drobiazg. Na dole podczas imprezy będą rozdawane słodycze, soczki, owoce, ewentualnie naprawdę drobiazgi za samą obecność i udział w różnych aktywnościach.
Chcę też, żebyście wiedzieli, że CZD przekaże do paczek pluszaki, bo mają ich całą stertę i chętnie się ich pozbędą i nie widzą problemu, żeby w paczce był tylko ten pluszak. Powiedzieliśmy, że postaramy się, aby w paczce znalazło się jeszcze kilka rzeczy. Fajnie, ze nie ma ciśnienia.

[ Dodano: |10 Mar 2011|, o 22:37 ]
Dla ogólnej informacji- organizacje paczek wzięłam na siebie ja, to znaczy, jak mnie nauczył Achmed, ja koordynuję i mówię jak ma być i kto ma co robić :mrgreen: . Wszystkie info o możliwościach załatwienia giftów przesyłać do mnie. Ilość – dowolna, im więcej tym lepiej, potrzebujemy rzeczy na jakieś 600 paczek. Bliżej imprezy będziemy mieli podział wiekowy dzieciaków, ale na razie to nie jest ważne, załatwiamy to do czego mamy dostęp.
1. CZD - pluszaki
2. Siogu – torby na paczki dla dzieci

[ Dodano: |10 Mar 2011|, o 22:38 ]
Brylek22, dziękujemy :smile: za pomysł z pluszakami, ale tą kwestię mamy już załatwioną.

: pt 11 mar 2011, 08:37
autor: Achmed
W CELU ZACHOWANIA CZYTELNOŚCI TEMATU PROSZĘ O NIE POWIELANIE TEGO POSTU Z KOREKTAMI KTO DO CZEGO, TYLKO O DOPISYWANIE W NOWYM POŚCIE, SYSTEMATYCZNIE BEDĘ EDYTOWŁ TEN POST WPROWADZAJĄC ZMIANY JEDNOCZEŚNIE USUWAJĄĆ DOPISKI DZIĘKUJĘ
Kilka informacji

OSOBY ODPOWIEDZIALNE KTÓRYM TRZEBA POMÓC W DNIU IMPREZY
(z tymi osobami proszę się kontraktować w sprawach poszczegolnych atrakcji)

1.ASG, pokaz broni strzelanie, konkursy -ASG już czujnie czyta i czeka.
2.Trenażery - symulatory -Jony B.
3.Malowanie twarzy - Becia Achmedowa i Madzia Karolowa, Marta,
4.Portrety i karykatury - samodzielny
5. Dzieci w motocyklach i quadach:
BEZPIECZEŃSTWO Zulek, Mryf, MCHamer
WSADZANIE DZIECI NA MOTO. Edek + Kawowa
6.Pokaz kaskaderki przez Piotrusia - Benitto
7.Pokaz trialu motocyklowego - PPamula
8.Pokaz trialu rowerowego – Peter
9.Skarby i wykrywacze metali - Mors i Karol
10.Zdjęcia drukowane na bieżąco - Gnatek
11.Grochówka z kotła wojskowego - ArcziArtur
12.Balony z helem - Klosiewi
13.Paczki z podarunkami - Kawowa
14.Obsługa dzwiekowa + instalacje el. - Mucha i Celik
15.Motocykle policyjne – Ryba
16.Straż pożarna - Igor i ArcziArtur
17.Motocykle z ŻW - ArcziArtur
18.Klauni – SAFEK
19.Lody – Gosia + Peter
20.Brama wjazdowa - Hubert i Arczi z Lublina + Dżambo
21.Barierki – ArcziArtur (tu potrzeba duzo osób i to dzień przed imprezą, zaladunek barierek, jak i w dniu imprezy rozstawienie i pozbieranie)
22.Scena – Benitto

Osoby kontaktowe:
Ubezpieczenie Akcji – Kolczyk
Kontakt z Hondą – Ppamula
Sponsorzy – Benitto
Media i prasa Dresik
Kontakt z CZD Kawowa, Kawa, PPAmula
Banery – Treska + jeśli sie zdecydujemy wydruk materiałów reklamowych (folder)
Koszulki – ArcziArtur
Portrety i karykatury - PPamula


Planujemy przedstawić historie modelu VFR więc poszukujemy zadbanych modeli od RC24 po 1200 (wiem Morsik, wiem)

Poszukujemy 2-3 osób z pojęciem o fotografii do robienia fotek w czasie akcji szczegóły na PW,
proszę zgłaszać się do mnie.


Kurczakiem został Wasyl szukamy chętnego do roli króliczka.



Oczywiście najwięcej problemu stwarza rozstawienie barierek, namiotów i całego placu atrakcji, co roku jest to najsłabszy punkt programu liczę że w tym roku zorganizujemy się lepiej tak z rozstawieniem jak i ze sprzątnięciem.

: pt 11 mar 2011, 08:47
autor: wasyl
Achmed,
My będziemy dzień wcześniej więc możesz liczyć na Nas.

: pt 11 mar 2011, 09:55
autor: klosiewi
Achmed pisze:12.Balony z helem - Klosiewi
Achmed pytanie ile butli z helem potrzebujemy na całą impreze?

: pt 11 mar 2011, 12:11
autor: muchaok
Odnosnie balonów, to może zrobic taki mały finał imprezki z puszeczneim w świat jakiejść sterty balonów... powiedzmy 200 szt. Odliczamy i na zero wszyscy wypuszczają balony - dzieci te co chcą, to wypuszczaja swoje, a poza tym my wypuszcamy jakąś pulę gotowych tylko do tego celu balonów.....
Czekam na opinie :D

: pt 11 mar 2011, 16:57
autor: benito
muchaok pisze:puszeczneim w świat jakiejść sterty balonów.
kolejny swietny pomysl...ja jestem za

: pt 11 mar 2011, 17:11
autor: Gnatek
ja tez uważam to za super pomysła :) balon jak gołąbek, no chyba że policyjny :)

: sob 12 mar 2011, 07:12
autor: Joaśka
WITAM!

Ja ze swojej strony dostarczę dodatkowe przebranie Żaby oraz jeśli nie będzieciei temu przeciwni chcę zaproponować czekoladową fontannę + owoce do tej maszyny słodyczy,patyczki serwetki etc.

Joaśka



Dalej czekam na zwrot królika i kurczaka !!! edit by Achmed

: sob 12 mar 2011, 09:18
autor: Łysolek
ja moge być Króliczkiem 8) o ile wbije sie z moimi gabarytami w ten strój , a z Diablicy mozemy zrobić ropuche :D

zapraszam również Kogoś do mnie do gniazda, sporo rzeczy zostało po zeszłorocznej akcji
dziś będę w firmie to moge przegrzebać co tam ciekawego jest

informuje że jest też ten duży banner , który w zeszłym roku ozdabiał scenę, mozę zamiast produkować nowy można go wykorzystać

: sob 12 mar 2011, 18:24
autor: KAWOWA
Łysolek,

czy te rzeczy, które sa u Ciebie nadawałyby się na gifty i paczki dl adzieciaków. Jesli tak, to czy mógłbyś przesłać mi na PW listę, co jest i ile sztuk?

: sob 12 mar 2011, 18:58
autor: Hubert
Witam Organizatorów.
Po ustaleniach tel. z Arczim z Lublina, Hubert z Lublina obstawi z Nim bramkę.
Ponadto Arczi służy moto w celu wożenia dzieci itp. itd.
Będę jechał puszką kombi jak będzie potrzebna do obsługi imprezy to służę. :mrgreen:

[ Dodano: |12 Mar 2011|, o 19:00 ]
Jeszcze chciałem poinformować szanowne grono ,że mam nowy numer tel. znany Achmedowi, Beniemu oraz PiotrowiP.

: ndz 13 mar 2011, 00:42
autor: marta
chętnie dołączę się do malowania buziek - z doświadczenia wiem że cieszy się to duuużym zainteresowaniem ze strony dzieciaków (a można malować te chodzące i te leżące),
mam sprzęt specjalistyczny do tego celu i co nieco praktyki :cool