OFFICIAL KIT MAKES VFR READY FOR TOURING
Razem z nową VFR1200f honda przedstawiła szeroką gamę akcesorii , które mają zwiększyć walory turystyczne tego motocykla.
W standardzie VFR będzie sprzedawany jako motocykl sportowy ale "uzdolniony" turystycznie i przystosowany do wygodnego podróżowania we dwoje. Akcesoria przeznaczone są dla właścicieli chcących używać maszyny przede wszystkim turystycznie; nie przewidziano żadnych dodatków polepszających parametry, ani nadających bardziej sportowy wygląd.
Pierwszym, na liście większości podróżników, będzie zestaw 35-litrowych bocznych kufrów (malowanych pod kolor motóra).Standardowy motocykl wyposażony jest w dyskretnie wkomponowany, nie rzucający się w oczy, zestaw zaczepów(na zadupku i przy podnóżkach pasażera), więc ci którzy zdecydują się na kufry mogą je zwyczajnie przypiąć bez konieczności montowania dodatkowych stelaży. Po zdjęciu kufrów moto wraca do standardowego wyglądu. (taki prosty manewr cobyś nie kupował kufrów innych firm

). Lewy kufer jest troszku większy (prawy jest profilowany pod wydech) i jak zapewnia Honda, pomieści kask typu integral, sztuk - jeden.
Dostępny będzie również 31-litrowy topbox, do którego potrzebny będzie dodatkowy zastaw mocujący, zaprojektowany jednak w ten sposób,że po zdjęciu górnego pudła, mocowanie będzie łatwe do demontaż(quick release).Do wszystkich kufrów oferowane będą wewnętrzne, nylonowe torby z możliwością spięcia ich w jedną całość - sprytne rozwiązanie ułatwiające przenoszenie bagażu. Dodatkowo można będzie się zaopatrzyć w 13-litrowego tankbaga ukształtowanego by pasował na zbiornik.
Nawigacja satelitarna szybko stała się elementem niezbędnym dla chcących zaoszczędzić sobie bałaganu z mapami, więc w ofercie znalazł się GPS (Garmin z napisem Honda) wraz z słuchawkami i zestawem mocującym, w który wgrano lokalizację dealerów Hondy co umożliwia dokonanie serwisu podczas dalekich wojaży.
Kolejne gadżety to szyba z dodatkowym, regulowanym deflektorem dla wyższych kierowców a dla krótszych(wzrostem) niższa, węższa kanapa coby łatwiej było sięgać stopami podłoża. Dostępna będzie również wersja Alcantara standardowego siedzenia (cokolwiek to znaczy).Dodatkowo jeszcze grzane manety z możliwością regulacji i deflektory na ręce(mocowane na owiewce) . Zimowi kierowcy z pewnością pokuszą się o dodatkowy tylni błotnik chroniący amora przed błotem i solą.
Honda nie podała jeszcze żadnych cen odnośnie dodatków, które prawdopodobnie będą znane w momencie kiedy pierwsze motocykle trafią do salonów.
Póżniej jeszcze coś dorzucę.