VFR 1200
- bialy-murzyn
 - klepacz

 - Posty: 609
 - Rejestracja: sob 24 maja 2008, 09:02
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Kraków
 
już widzę to cenę:
- poduszka powietrzna
- kardan
i inne
= ze 70000
chyba sie przesiąde za rok, dwa na całkiem coś innego - pewnie XX tak jak większość - XX teraz będzie głownym faworytem
z poza tym to jak sie patrzy na XX, to prawie to samo z wyglądu co VFR1200 - więc jak nie widac szczególnej różnicy no to po co przepłacać ? : >
			
									
									
						- poduszka powietrzna
- kardan
i inne
= ze 70000
chyba sie przesiąde za rok, dwa na całkiem coś innego - pewnie XX tak jak większość - XX teraz będzie głownym faworytem
z poza tym to jak sie patrzy na XX, to prawie to samo z wyglądu co VFR1200 - więc jak nie widac szczególnej różnicy no to po co przepłacać ? : >
- Fisher
 - pisarz

 - Posty: 384
 - Rejestracja: ndz 10 maja 2009, 14:49
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Jaworzno
 - Kontakt:
 
Bardzo ciekawa ta skrzynie biegów: http://www.youtube.com/watch?v=e4LmL_QzpSU
Jaka by nie była moim zdaniem automatyka zabija przyjemność z jazdy motocyklem. Właśnie o to chodzi żeby samemu o tym decydować kiedy zmieniamy bieg, inaczej kojarzy mi się to ze skuterem albo dziadkowozem. Gdybym miał moto z taką skrzynią to pewnie spróbowałbym na początku jak to działa w formie ciekawostki i to byłby ostatni raz kiedy bym użył automatyki
 
No ale ja o czym innym chciałem mówić. Wiadome jest że im coś jest bardziej skomplikowane, tym gorzej bo jest droższe w eksploatacji i naprawach. Ciekawe ile kosztowałaby naprawa takiej skrzyni w razie awarii lub uszkodzenia, wtedy kiedy skończy się okres gwarancyjny? Myślę że w takim przypadku po otrzymaniu rachunku można będzie zrobić i zaśpiewać: "odkręciłem gaz, nie zapuka nikt na czas", ewentualnie
			
									
									
						Jaka by nie była moim zdaniem automatyka zabija przyjemność z jazdy motocyklem. Właśnie o to chodzi żeby samemu o tym decydować kiedy zmieniamy bieg, inaczej kojarzy mi się to ze skuterem albo dziadkowozem. Gdybym miał moto z taką skrzynią to pewnie spróbowałbym na początku jak to działa w formie ciekawostki i to byłby ostatni raz kiedy bym użył automatyki
No ale ja o czym innym chciałem mówić. Wiadome jest że im coś jest bardziej skomplikowane, tym gorzej bo jest droższe w eksploatacji i naprawach. Ciekawe ile kosztowałaby naprawa takiej skrzyni w razie awarii lub uszkodzenia, wtedy kiedy skończy się okres gwarancyjny? Myślę że w takim przypadku po otrzymaniu rachunku można będzie zrobić i zaśpiewać: "odkręciłem gaz, nie zapuka nikt na czas", ewentualnie
- kris2k
 - klepacz

 - Posty: 1395
 - Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
 - Imię: Krzysztof
 - województwo: śląskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Tarnowskie Góry
 - Kontakt:
 
A ja wspomne jeszcze o czyms innym... przygladam sie zdjeciom i widze ze w pewnym miejscu zrobiono jakby krok do tylu jesli chodzi o rozwiazania konstrukcyjne.
Otoz wachacz jest znowu lozyskowany w ramie tak jak to mialo miejsce we wszystkich 750tkach. 800tki maja go lozyskowanego w bloku silnika przez co rama jest krotsza i lzejsza. Zapewne kardan wymusil powrot starego rozwiazania bo nie byloby tyle miejsca w bloku silnika zeby go tam zamontowac... no i znowi jakies kg w gore.
Nie jest to zadna tragedia oczywiscie, ale wspominam o tym jako o ciekawostce konstrukcyjnej.
			
									
									
						Otoz wachacz jest znowu lozyskowany w ramie tak jak to mialo miejsce we wszystkich 750tkach. 800tki maja go lozyskowanego w bloku silnika przez co rama jest krotsza i lzejsza. Zapewne kardan wymusil powrot starego rozwiazania bo nie byloby tyle miejsca w bloku silnika zeby go tam zamontowac... no i znowi jakies kg w gore.
Nie jest to zadna tragedia oczywiscie, ale wspominam o tym jako o ciekawostce konstrukcyjnej.
Ciekawostki techniczne wymyślają inżynierowie ,a ci do najbiedniejszych nie należą wiec mają większą nas niezamożnych gdzieś . ostatnio słyszałem ciekawą teorię :Fisher pisze:No ale ja o czym innym chciałem mówić. Wiadome jest że im coś jest bardziej skomplikowane, tym gorzej bo jest droższe w eksploatacji i naprawach. Ciekawe ile kosztowałaby naprawa takiej skrzyni w razie awarii lub uszkodzenia, wtedy kiedy skończy się okres gwarancyjny? Myślę że w takim przypadku po otrzymaniu rachunku można będzie zrobić i zaśpiewać: "odkręciłem gaz, nie zapuka nikt na czas", ewentualnie
Normalny fizyczny pracownik cały czas pracuje ,chodzi, porusza się ,je pokarm który trawi i co ważne niekiedy sobie pierdnie i jest OK. Pracownik umysłowy przy biurku siedzi w zamkniętym pomieszczeniu w towarzystwie i nie wypada mu pierdzieć . Trzyma więc a wtedy gazy wracają układem trawiennym , później wędrują do krwioobiegu ,z tamtąd do mózgu i TAM TWORZĄ SIĘ POSRANE POMYSŁY
- bialy-murzyn
 - klepacz

 - Posty: 609
 - Rejestracja: sob 24 maja 2008, 09:02
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Kraków
 
- mack72
 - klepacz

 - Posty: 802
 - Rejestracja: śr 30 maja 2007, 11:32
 - Imię: MACIEJ
 - województwo: podlaskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Łomża
 - Kontakt:
 
Czytam wszystkie wątki zwiazane z nowa VFR i wydaje mi sie że Honda zrobiła konkretny motocykl:
1.Konkurent dla BMW Hayabusy i Kawy z14(gwoli ścisłości czesto tu wymieniany XX to już jest nie ta liga)
2.Odejście od kompromisów typu udane połączenia sporta i turystyka, każdy moze sobie kupić dwa motorki i sporta i kanapę.
3.Za kilka lat na tym forum będzie mnóstwo wpisów że Honda San w 2009 wypuscił zajebisty sprzęt który znów przez kilka lat bedzie w czołówce.
4.Cena wydaje mi się normalna bo to praktycznie najwyższa półka.
5.We wszystkich testach które ostatnio były w pismach motocyklowych BMW jest najlepsze we wszystkich kategoriach zdaje sobie sprawę że wszystkie te gazety należą to tego samego Niemca ....ale w przypadku nowej VFR to....NIEMIEC MASZ BRACIE PROBLEM
			
									
									
						1.Konkurent dla BMW Hayabusy i Kawy z14(gwoli ścisłości czesto tu wymieniany XX to już jest nie ta liga)
2.Odejście od kompromisów typu udane połączenia sporta i turystyka, każdy moze sobie kupić dwa motorki i sporta i kanapę.
3.Za kilka lat na tym forum będzie mnóstwo wpisów że Honda San w 2009 wypuscił zajebisty sprzęt który znów przez kilka lat bedzie w czołówce.
4.Cena wydaje mi się normalna bo to praktycznie najwyższa półka.
5.We wszystkich testach które ostatnio były w pismach motocyklowych BMW jest najlepsze we wszystkich kategoriach zdaje sobie sprawę że wszystkie te gazety należą to tego samego Niemca ....ale w przypadku nowej VFR to....NIEMIEC MASZ BRACIE PROBLEM
- adi610
 - klepacz

 - Posty: 783
 - Rejestracja: pt 20 cze 2008, 10:38
 - województwo: podkarpackie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Łańcut
 - Kontakt:
 
Moim zdaniem FJR można porównać tylko z st1300 pan europeanmack72 pisze:kris2k, celowo nie wspomniałem bo FJR to możesz sobie porównac z Panamericanem i Goldasem z nie z beemą czy hayą....
Goldwing-a natomiast z yamaha venture
- Pepe VFR
 - klepacz

 - Posty: 944
 - Rejestracja: śr 25 kwie 2007, 12:05
 - Imię: Piotr
 - województwo: mazowieckie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Wiecie ale Honda uzyskała niesamowity efekt marketingowy tym motocyklem o VFR 1200 mówia na wszystkich branżowych stronach i jest to chyba premiera wzbudzająca największe emocje od kilku lat. W końcu to całkowicie nowa konstrukcja  
			
									
									Wypalony papieros skraca życie Srednio o 1min
Kieliszek Vodki Srednio o 2min.
ALE to nic, chodzenie do PRACY skraca życie średnio o 8 godzin na dobe!!!
						Kieliszek Vodki Srednio o 2min.
ALE to nic, chodzenie do PRACY skraca życie średnio o 8 godzin na dobe!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości
